Chauffeur

• Mieke en Paul

Onlangs zijn wij 3 weken in India geweest. Geweldig.

Voornamelijk hebben wij rondgetrokken in Rajasthan.

Wij hebben dit met een prive chauffeur gedaan, hem wil ik bij iedereen aanbevelen.

Het is een rustige vriendelijke betrouwbare man, die ook veel ( niet toeristische ) plekken weet.

Hij heeft al 15 jaar ervaring en is een prima voorzichtige chauffeur.

Mocht u interesse hebben, dan kunt u via ons zijn teleoonnummer ontvangen.

• yvonne

Hallo mieke en paul,

wij gaan 20 oktobert voor 10 dagen naar india en willen ook de leuke mooie steden/plaasten van rajasthan zien !

We zijn op zoek naar idd een chauffeur vandaar onze reactie op jullie bericht.

Kan hij ook goed engels ? en wat voor auto ?

bedankt alvast

Yvonne

• KeesS

Ik zou je zeker aanraden om eerst eens bij de hotels (op india startpagina> hotels van Robert) van Rob te kijken. Die bemiddelt op vrijwillige basis al jarenlang voor chauffeurs. http://devarosa.home.xs4all.nl/hotels.htm. Betrouwbaar en goed.

• Lars

Beste Mieke en Paul,

Ik ben mijn reis naar Noord India aan het voorbereiden en zag jullie reactie op startpagina. Weten jullie of die beste chauffeur ook alleenreizigers rondreidt?

Groet,

Lars

• patrickcornelis

Wij trokken begin september 2011 eveneens 15 dagen door Rajasthan via de bemiddeling van Rob en het bedrijf van Rattan (devarosa.home.xs4all.nl). Onze chauffeur was Sudarshan. Fantastische kerel, die ons het mooiste van Rajasthan liet zien en ons tevens elke keer een hotel kon aanbevelen naar onze wensen. Zeer correcte, kalme chauffeur die altijd voor je klaar staat. Zeker en vast een aanrader.

Patrick

• Rob

Patrick,

Even een correctie: Rattan heeft geen bedrijf.

Hij is eerder een soort Primus inter pares.

Ik bemiddel op vriendschappelijke basis voor hem en zijn collega chauffeurs.

Dat zijn meestal kleine zelfstandigen met een eigen auto, zoals Sudarshan.

Op mijn website kun je lezen voor welke chauffeurs nog meer.

Mijn website = mijn website.

Rob