Is het nog mogelijk om via Antwerpen met een treinticktet vanaf Amsterdam naar Delhi te vliegen, zo ja waar kan ik deze informatie vinden?
Martin
Ja dat is nog steeds mogelijk. Govolo.nl (van Air France) heeft ze vaak in het aanbod. Antwerpen per trein naar Schiphol, en dan met het vliegtuig verder. Overigens soms ook via Parijs.Of het via Antwerpen voordeliger is hangt af van waar je woont? Via Dusseldorf is het soms nog goedkoper. Wanneer wil je weg?
Mijn zoon had een ticket gekocht wat hij in Brussel op de dag van vertrek op het station af moest stempelen, daarna met de trein naar Schiphol en had een rechtstreekse vlucht met KLM naar Delhi. Zij hadden gewoon geboekt bij een Nederlands reisbureau en zo was het toen een voordelig, nog beschikbaar, ticket. (in het hoogseizoen)
Op de terugweg waren ze niet verplicht te eindigen in Brussel.
Gek genoeg waren die tickets voor die zelfde vlucht vanaf Schiphol (dus zonder het treinkaartje Brussel) een stuk duurder. De logica is me ook niet duidelijk!
Ik zou gewoon via amsterdam vliegen, overstappen en lang wachten moet je overal als je wat goedkoper wil vliegen. De extra tijd om naar Antwerpen te geraken is gewoon te-veel-van-het goede…..
en er zijn zat mogelijkheden vanuit amsterdam bijv
Heenreis16-09-2011
British Airways
British Airways
BA8114
Vertrek: 12:20
Amsterdam Schiphol
Aankomst: 12:25
Londen - Gatwick
Overstaptijd op Londen - Gatwick: 5h10
British Airways
British Airways
BA257
Vertrek: 17:35
Londen - Heathrow
Aankomst: 06:20
Delhi - Intl
Terugreis15-11-2011
British Airways
British Airways
BA256
Vertrek: 06:55
Delhi - Intl
Aankomst: 11:00
Londen - Heathrow
Overstaptijd op Londen - Heathrow: 4h05
British Airways
British Airways
BA2762
Vertrek: 15:05
Londen - Gatwick
Aankomst: 17:10
Amsterdam Schiphol
Boek direct bij:
expedia.nl
Prijs p.p.
€ 460
Nee hoor, geen gedoe, is heel simpel; je koopt een treinkaartje Antwerpen en that's it!
Gezellig een dagje Antwerpen, 's avonds naar Amsterdam en dan de volgende dag een rechtstreekse vlucht naar Delhi!
Op de terugweg geen gedoe, maar rechtstreeks! Levert mij vaak een voordeel van 250 - 300. (extra kosten € 30 naar Antwerpen. Wij gaan altijd de avond van te voren in een hotel, dus dat zijn voor mij geen meerkosten)
Jammer genoeg had ik nu net geboekt (KLM site) Antwerpen- Delhi voor € 403 (!), terwijl A'dam - Delhi € 710 was……wordt het een week later ineens goedkoper vanaf A'dam.
Ineke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?