tickets via Antwerpen- Amsterdam New Delhi

• Martin

Is het nog mogelijk om via Antwerpen met een treinticktet vanaf Amsterdam naar Delhi te vliegen, zo ja waar kan ik deze informatie vinden?

Martin

• T.o.m.

In het algemeen kan je met een treinticket niet vliegen, maar wel treinen.

De uitzondering bevestigd de regel wellicht.

Ik zou dat gezicht van de mijnheer/mevrouw achter de balie “internationale reizen” op het station wel eens willen zien: “Enkeltje Delhi alstublieft, met kortingkaart”.

• KeesS

Ja dat is nog steeds mogelijk. Govolo.nl (van Air France) heeft ze vaak in het aanbod. Antwerpen per trein naar Schiphol, en dan met het vliegtuig verder. Overigens soms ook via Parijs.Of het via Antwerpen voordeliger is hangt af van waar je woont? Via Dusseldorf is het soms nog goedkoper. Wanneer wil je weg?

• linu

Mijn zoon had een ticket gekocht wat hij in Brussel op de dag van vertrek op het station af moest stempelen, daarna met de trein naar Schiphol en had een rechtstreekse vlucht met KLM naar Delhi. Zij hadden gewoon geboekt bij een Nederlands reisbureau en zo was het toen een voordelig, nog beschikbaar, ticket. (in het hoogseizoen)

Op de terugweg waren ze niet verplicht te eindigen in Brussel.

Gek genoeg waren die tickets voor die zelfde vlucht vanaf Schiphol (dus zonder het treinkaartje Brussel) een stuk duurder. De logica is me ook niet duidelijk!

• Ineke M

Gewoon via de KLM site en dan Antwerpen station kiezen…

Tickets vanuit Amsterdam zijn nu ook super goedkoop!!!!! Maar,…Antwerpen blijft goedkoper!

Ineke

• Martin

Ik wil in oktober vertrekken. Ben begin dit jaar Finn Air gevlogen 5 uur wachten op de heenweg in Helsinki, wil nu uitzoeken wat rechtstreeks het voordeligst is.

• T.o.m.

Ik zou gewoon via amsterdam vliegen, overstappen en lang wachten moet je overal als je wat goedkoper wil vliegen. De extra tijd om naar Antwerpen te geraken is gewoon te-veel-van-het goede…..

en er zijn zat mogelijkheden vanuit amsterdam bijv

Heenreis16-09-2011

British Airways

British Airways

BA8114

Vertrek: 12:20

Amsterdam Schiphol

Aankomst: 12:25

Londen - Gatwick

Overstaptijd op Londen - Gatwick: 5h10

British Airways

British Airways

BA257

Vertrek: 17:35

Londen - Heathrow

Aankomst: 06:20

Delhi - Intl

Terugreis15-11-2011

British Airways

British Airways

BA256

Vertrek: 06:55

Delhi - Intl

Aankomst: 11:00

Londen - Heathrow

Overstaptijd op Londen - Heathrow: 4h05

British Airways

British Airways

BA2762

Vertrek: 15:05

Londen - Gatwick

Aankomst: 17:10

Amsterdam Schiphol

Boek direct bij:

expedia.nl

Prijs p.p.

€ 460

• Ineke M

Nee hoor, geen gedoe, is heel simpel; je koopt een treinkaartje Antwerpen en that's it!

Gezellig een dagje Antwerpen, 's avonds naar Amsterdam en dan de volgende dag een rechtstreekse vlucht naar Delhi!

Op de terugweg geen gedoe, maar rechtstreeks! Levert mij vaak een voordeel van 250 - 300. (extra kosten € 30 naar Antwerpen. Wij gaan altijd de avond van te voren in een hotel, dus dat zijn voor mij geen meerkosten)

Jammer genoeg had ik nu net geboekt (KLM site) Antwerpen- Delhi voor € 403 (!), terwijl A'dam - Delhi € 710 was……wordt het een week later ineens goedkoper vanaf A'dam.

Ineke

• Singh Jaswinder

i want to buy ticket…which site????

• Sundri

try www.chase.nl or www.govolo.nl