Visum perikelen

• kataraja

Rob,

Doe Bob de groeten van mij.

Ik ken Bob niet, maar ach denk ik dan , zo krijgt Bob ook eens de groeten.

Kataraja

• Sundri

Wat een gedoe. Gelukkig heb je alles net op tijd binnen. Ik wens je ook een hele goede reis! Leert mij weer, dat ik gewoon zelf maar weer naar het visumbureau in Rotterdam ga om zowel te brengen als te halen. Dat ging de vorige keer ook goed. Kost tijd vanwege de reis, maar dat heb ik er graag voor over om dit soort gedoe te voorkomen. Ach, dan kom je nog 'ns ergens.

• VideJo

Rob,

Jij wilde nog weten hoe het mij vergaan was met mijn visumaanvraag via de ANWB?

Nou, vorige week vrijdag bij een ANWB kantoor afgeleverd en hij is nu al weer terug bij dat kantoor. Ik ga hem vanmiddag afhalen.

Binnen 1 week retour dus!

Jo

• Tommy

Hoi

Maandag de paspoorts ingeleverd bij vfsglobel in rotterdam en sommige vragen waren niet goed maar de persoon

vertelde dat ze toch niet alles nakijken. vandaag opgehaald dit alles binnen 1 week geweldig ook de service was prima daar

groet tommy

• phm_bruin@hotmail.com

Maandag 15-8-2011 paspoorten via de ANWB, naar het visumburo,gebracht incl formulieren.

Dinsdag 16-8-2011 via Track & Trace afgeleverd bij de ambassade

Donderdag 18-8-2011 email dat vrijdag 19-8-2011 de paspoort incl visum opgehaald konden worden bij de ANWB.

Echt super snel volgens mij, we hadden er 2-3 weken op gerekend.

• Maartje

Ook wij hebben op maandag 15-8 onze visumpapieren bij de ANWB ingeleverd. Daar kijken ze nog even na of je echt geen fout hebt gemaakt met het invullen. Op vrijdag 19-08 een mailtje krijgen dat we de paspoorten met visum zaterdag 20-08 bij het ANWB kantoor kunnen ophalen. Snel dus en prima service!

• VideJo

Ja, via de ANWB is volgens mij de beste methode op dit moment.

Je wordt door het nakijken door iemand anders gevrijwaard voor slippertjes, die met die ingewikkelde methode van dit moment snel gemaakt worden en het spul ik supersnel terug.