houseboats

• natasja

hallo,

we zijn bezig met onze route wat nog niet gemakkelijk is er is zoveel moois te zien!!!!

maar we willen heel graag een tocht maken over de backwaters. wie weet wat een redelijke prijs is voor ongeveer 2 nachten? kunnen we dat beter daar boeken o al hier in nederland? alle tips, websites zijn welkom.

gr natasja

• kees m

Natasja,

Wij zijn vaker in Kerala geweest.Hebben daar ook house boat trip gemaakt.Hebben ook de Ferry tocht gemaakt van Kollam naar Allepey

Houseboat is erg duur , zeker voor twee nachten.

Ga je niet van allepey naar kollam of v.v. , dan varen de boten vaak in n rondje.Je denkt dat je wat gevaren hebt , maar in werkelijkheid

is dit niet zo.Om de haverklap stoppen ze voor lunch,dinner enz.

Als je dit doet neem je eigen drinken (bier enz ) mee , want alleen een fles water is inbegrepen

AFZETTERIJ< GELDKLOPPERIJ vonden wij het

betaalden voor 23 uur!!!!!!! 7000 ros

Voor de ferry van kollam naar Allepey 300 rps en je ziet hetzelfde !!!!!

Bezoek in Allepey een kokosmatten fabriek interessant

gries Kees M

• Sundri

Wil je de backwaters zien, dan kun je ook gewoon een klein bootje met een gids huren voor b.v. een halve dag. Dat heb ik destijds gedaan. Was erg leuk, ik werd meegenomen naar b.v. specerijenplantages en touwmakers. Je kunt zo alles zien van de backwaters. Het kostte weinig en gaf me veel plezier. Ik verbleef in Fort Cochin.