Voor mensen die nog naar de tandarts willen in India: http://bit.ly/4NYaYL
ha, ha,
Ik ga al jaren naar de tandarts in India. Heb ook implantaten laten plaatsen. heel tevreden over. zeer modern. zelfde materiaal (fabriek) waar de implantaten van mijn tandarts in Nederland vandaan komen. Hebben via deze maatschappij (zweden) beide een link naar hun homepage. Het prijsverschil is ongeveer dat het in India 75% goedkoper is
Ja, daar kwam ik ook op met mijn implantaten (ruim 75% goedkoper en zeker zoveel service). Omdat ik toch regelmatig in India ben komen er ook geen extra reiskosten voor mij bij. Want je moet toch een aantal keer terug voor de behandeling. Die kosten komen er wel bij voor mensen die er apart voor naar India moeten.
Ineke
Nee, ik heb 35.000 per implantaat betaald. Daar zat alles in. Overigens heb ik zelf voor de duurste oplossing gekozen. Geloof dat het al vanaf 25.000 per implantaat mogelijk was.
De ziekenhuiskosten kwamen er (natuurlijk) wel bij;
Rs 5000 voor de MRI scan
2 x Rs 300 voor de gebitsscan (voor en na de behandeling)
dan nog iets van een paar honderd Rs voor het bloedonderzoek. Weet niet meer hoeveel dat was, maar is te verwaarlozen (
A, als je de volgende keer in madras nog eens naar de tandarts wil. Als je zuidelijke richting de stad verlaat, aan het eerste tolgate van de ecr road (madras pondy) rechts licht de tandheelkundge universiteit, hier kan je hele goeie deals krijgen om je tanden te laten opknappen, inplantaten enz enz.
Kataraja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?