Reizen met kind van 8 en 2

• Ha-2011

Mijn man en ik en onze kinderen van 8 en 2 willen graag voor 't eerste keer naar India reizen.

Ik ben op dit moment aan ‘t orienteren of ’t eens kan en verstandig is.

We zijn vorige jaar naar Gambia geweest, 6 uuur vliegen vanuit NL, viel best mee.

We gaan meestal vanwege kinderen naar zo'n all incl. , animatie,… leuk voor kinderen.

Gambia was echt leuk voor kinderen, voor mijn dochter van 8 leuk en ook voor mijn zoontje vanwege zwembad en strand.

We willen graag iets elke jaar van een land zien, liefst geen europeese landen.

Ik wil graag mening van mensen die met jonge kinderen naar India geweest weten.

mvg.

• Ineke M

Take 2 again…..????

• T.o.m.

Ja, dit is een trol.

Kan soms leuk zijn, maar deze is te flauw.

• Rob

Ineke,

Dit is echt geen Take 2.

Die was Grunneger net als ik.

Take 2 is nooit bij mij op de koffie geweest, jullie hebben haar allemaal weggepest.

Daardoor heb ik nooit de kans gekregen om gif in haar koffie te doen.

Wij Grunnegers zijn anders.

Rob

• Ineke M

Hoi Rob,

Alsnog mijn welgemeende excuses voor het mede wegpesten van Take 2! Maar misschien kun je deze uitnodigen voor ze weggepest wordt. Of nodig je alleen Grunnegers uit op de koffie??

En hoe zit dat als (zoals bij mij) 2 van de 4 grootouders uit Groningen kwamen. Tel je dan mee voor de koffie of niet???

En doe je dat gif dan alleen bij Grunnegers in de koffie, of komt iedereen daarvoor in aanmerking?

Groetjes,

Ineke

• Rob

Ineke,

Als 2 van je 4 grootouders uit Groningen kwamen ben je volgens mij allochtoons genoeg om voor Groninger door te gaan. Dan heb je 50% kans dat je net zo stug bent als ik zelf die kans heb..

Zelf ben ik ook maar voor 50% Groniniger, ik weet niets eens hoe je Grunniger goed schrijft.

Dat hele dialect vind ik verschrikkelijk, op het platteland kan ik de meeste mensen niet eens verstaan.

Mijn andere 50% komt uit de provincie Utrecht.

Zelf geboren in Overijssel (Salland, maar deels opgegroeid in het schone en nijvere Twente).

Een kwart van mij is van Friese oorsprong.

Mijn beide opa's zijn 2x getrouwd, ik heb dus 4 oma's gehad.

Behalve mijn oma, moeder van mijn moeder, heb ik niemand daarvan gekend.

Wat zijn mijn roots, dat vraag ik mij wel eens af.

En dan boek ik maar weer voor een maandje India.

Rob

• Rob

Om ook nog even serieus op je vraag in te gaan.

Ik ken een stel wat met twee kleine kinderen naar India geweest is.

Eten was een beetje een probleem, maar dat ging wel met naan e.d.

Grootste probleem was dat hun zoontje van 4 met darminfecties terugkwam.

Op de peuterspeelzaal poepte hij wekenlang dagelijks in z'n broek.

Geen pretje voor een kind van 4.

Rob

• Ramrod

Met een kind van 2 naar India , tja zo,n kind heeft er geen drol aan ,is alleen maar om de ouders een gevoel te geven van “ ondanks de kinderen doen we alles wat we voor we ze hadden ook deden ,we zijn echt niet veranderd hoor ”

Blijf gewoon in Europa ,probeer je misschien een paar jaar weg te cijferen met vakantie,s voor de kinderen .

• Ha-2011

what the F….!

Hebben diegene met onzin verhaaltje niks anders te doen?

ik zeg maar een ding, zoek een hobby.

is 't bedoeld om informatie met elkaar uit te wisselen of gewoon onzin vertellen.

Het is geen enkele persoon mij hier tip/nuttige informatie kunnen geven? dit is een triest site…

• ans

Ik ben het hellemaal met je eens,ha-2011. Ze zijn hier niet echt serius. Als ik jouw was zou ik meer gaan googlen .