wie o wie heeft ervaring met world ticket center?
Zoek je vliegtickets: zoek dan via www.chase.nl. Dat is een vergelijkingswebsite, die in allerlei zoekmachines zoekt. Je kunt er dus niet boeken. Geeft aan welke website het voordeligste tickets biedt. Check daarna zelf ook nog de website van de betrokken luchtvaartmaatschappij; dat is vaak nog voordeliger (maar niet altijd).
Hoi Miranda,
Ik heb weleens via WTC geboekt. Op dat moment hadden zij de beste prijs voor een ticket. Afhandeling is allemaal prima gegaan. In tegenstelling tot wat Sundri aangeeft, heb ik de ervaring dat boeken via de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij juist vaak duurder is. Je hebt ontzettend veel vergelijkingssites (hoewel ik grote twijfels heb over de onafhankelijkheid, die zij wel beweren te hebben die je kunt raadplegen voor het best geprijsde ticket. SEVA had altijd goed geprijsde tickets, maar zij zijn (tijdelijk) niet actief in de verkoop van tickets naar India. De afgelopen 2 x hebben wij via de ANWB geboekt; prima afhandeling en goede prijzen. Succes met zoeken (& boeken)!
Ik heb die website bekeken maar ze geven vanaf prijzen bij de aanbiedingen. Komen daar nog veel toeslagen bij ?
Want anders is het wel goedkoop. Moet je daar snel op reageren of hebben ze meerdere tickets?
Ik ben misschien wel gedwongen om een retourtje te kopen om een 6 maanden visum te krijgen terwijl ik aan een enkeltje genoeg heb dus ik ga die website eens goed volgen.
Hebben niet veel van die sites (een winkel kan je het niet noemen, is waarschijnlijk gewoon een computer in een achterkamertje, en dat is dan het World Ticket Centre B)-) dossierkosten van pakweg 25 euro?
Daarom boek ik het liefst gewoon rechtstreeks bij de vliegmaatschappij. Als die zeggen 512 euro, dan is het aan het eind van de rit nog steeds 512 euro.
Sorry, maar er staat een hoop onzin in deze posts.
- World Ticket Center is geen zolderkamer site, maar heeft inderdaad extra kosten aan het eind van de boeking.
- Boeken bij de luchtvaartmaatschappij is niet altijd goedkoper
- Niet alle sites hebben extra kosten aan het eind.
Op www.vliegticketcentrum.nl kanje met 1 zoekopdracht bij een aantal sites (agenten en luchtvaartmaatschappijen) tegelijk zoeken. Alle kosten (muv creditcard, maar die heb je niet persee nodig) zijn erbij opgeteld.
Je ziet er ook alle andere info over de sites.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?