reizen noord india met mijn zoon van 8 jaar

• anita

Ik wil graag volgend jaar met mijn man en zoon reizen door noord india.Graag tips.

• kataraja

Hoe smaakt een banaan?

• T.o.m.

Waarom wil je zoon naar India?

• anita

wij gaan als gezin en hij gaat met ons mee…..wij zijn zelf hindoestaans maar nooit in india geweest

• T.o.m.

Maar dat is geen antwoord op de vraag. Het lijkt mij belangrijk dat je in eerste instantie kijkt waar je zoon belangstelling voor heeft, ik neem aan dat dit ook de strekking van je vraag is? Maar dat vermeld je niet….hoe moeten wij dan tips geven?

• anita

soory voor de onduidelijkheid. Als het aan mijn zoon ligt wil hij graag de hele dag zwemmen. Ik heb hem wel aangegeven dat je daar geen resort hebt wellicht wel een zwembad bij het hotel. Wij gaan de laatse 5 jaar naar resort in turkije en egypte en dit keer wat anders .Kortom als er een zwembad is en een leuk pretpark is hij al blij .

• kataraja

Anita, weet je wel hoe groot Noord India is??? Waar is daar???

• KeesS

Center Parcs/Efteling. Tja waarom dan is vredesnaam naar India? Als hij de hele dag wil zwemmen en bezoekjes aan een pretpark zou ik hier in de buurt blijven.

• anita

dat ik naar de efteling kan gaan met mijn zoon of centerpark dat weet ik ook wel,maar dat is mijn vraag toch niet…..1

• T.o.m.

Anita, ik zou inderdaad de vraag eens opnieuw stellen, je komt niet echt serieus over.

Specifiek denk ik dan aan: welke tijd wil je gaan en voor hoe lang, welke regio wil je bezoeken, en wat zijn jouw interesses, en wat is precies de faktor “mijn zoon van 8 jaar”: moet daar rekening mee gehouden worden (of is dat maar bijzaak omdat jullie gewoon graag naar India willen en hij moet dus gewoon mee).