Overnachten in New Dheli of Gurgaon

• Rico W

Beste,

Wij gaan voor de eerste keer naar New Dheli.

Grote steden als Bangkok zijn we al gewend.

Waar is het beter om te overnachten voor 3 dagen New Dheli

New Dheli (in de buurt van Connaugt place ) of Gurgaon

Dit schijnt de expat buurt te zijn.

groet,

• T.o.m.

Niet om het een of ander, maar de hoofdstad van India = New Delhi.

In de buurt van Connaught place is niet zoveel (2 rock bottom places als dat je ding is), Gurgaon ken ik niet (als dat de expat buurt is, dan zal dat het andere uiterste zijn: peperdure hotels).

De meeste toeristen vinden een leuke plek in Paharganj, voor elk wat wils, maar het is wel een toeristenstraat.

• dr. Khan

Gurgaon: http://www.resortcountryclub.com/ , met als hoofdattractie de mosterdvelden uit DDJL

Voor de rest associeer ik Gurgaon met de enorme hoogbouw. Lijkt me niet de place to be.

• T.o.m.

Wow, de resortcountryclub lijkt me TOP. Dank je voor de link dr.Khan

De eetzaal ziet er erg gezellig uit, echt lekker India sfeertje proeven.

Maar de speeltuin is helemaal het einde. Jammer dat ik geen kinderen heb.

Wat ik me afvraag Rico, hoe kom je eigenlijk op het idee om in Gurgaon iets te zoeken? Volgens mij ben je de enige toerist……

• Rico W

Tom,

Daarom vroeg ik het juist.

Waar moet je verblijven?

http://www.gurgaonsite.com/gurgaon-restaurants

zo saai is het nu ook weer niet

Het ligt ook dicht bij de airport.

• T.o.m.

Beste Rico

Helaas kan ik je niet helpen, want iedereen is anders, en wij verschillen teveel.

Als ik bijv naar die site kijk die je aanhaalt -en die jij blijkbaar aansprekend vind- dan zie ik niets. Ik kan net zo goed de ikea catalogus doorbladeren, of de allerhande van de AH.

Dat wil niets zeggen over Gurgaon, integendeel. Maar ik denk dat je beter op reacties van mensen kan wachten die daar wel een fijn verblijf hadden, en wellicht hebben die wel tips waar jij wat aan hebt.