hellllpp visa spoed vraag

• bliiii

Help ik moet een visa hebben en vertek 19 juli met spoed opeens. Hoe krijg ik snel een visum, hoor dat alles is veranderd en de ambassade het niet meer doet maar een of ander bureau en dat het dan heel lang duren. Hoe doen mensen dit dan heel snel?! Klopt dit wat ik zeg en hoor.

• KeesS

Ik zou zeggen kijk even op de site van de CIBT.nl

• bliiii

Ik heb die inf al gelezen maar is behoorlijk algemeen, ik moet 19 de juli vliegen en vraag dus om ervaringen met versnelde visum aanvraag. Avast bedankt

heb gehoord dat de nieuwe ambassade man nogal een hork is

En kan ik ook mijn visum in belgie aanvragen? bedankt

• biiii

Ik ben kunstenaar en uitgenodigd voor een betaald verblijf en expositie. En het is zo dat ik opeens binnen 8 dagen daar dien te zijn. En nu hoor ik dus van die rare maatregelen tegenwoordig met betrekking tot het visum. Ik vraag mij af wat ik nu moet doen, is echt vervelend dit. en hoe doen andere mensen dat dan die op uitnodigning van India daar met spoed naartoe moeten?

Kan ik naar belgie voor visum?

• KeesS

de CIBT geeft de mogelijkheid aan van een spoedaanvraag. Bel hun even. Je moet dan een ticket hebben met vertrekdatum over 7 dagen. Als ik jou was zou ik vast het aanvraag formulier online invullen, alle gevraagde gegevens bij elkaar zoeken, foto's 5x5 laten maken, hun koeriersdienst inschakelen en wellicht lukt het dan. Zorg wel dat je geen fouten maakt met het onlineformulier of iets met de pen invult want je krijgt het gegarandeerd terug.

Spoedaanvragen

De spoedprocedure van 4 werkdagen is alleen mogelijk als uit het vluchtschema/e-ticket duidelijk blijkt dat u binnen zeven dagen vertrekt.

De ambassade bepaalt of het visum wordt afgegeven. CIBT heeft hier geen invloed op en kan niet garanderen dat het visum op tijd wordt afgegeven.

• bliii

Hoi Kees bedankt voor de tips, maar ik las net dat veel mensen het visum zelfs met spoed niet optijd kregen, dus hoe kan ik nu mijn vlucht vastzetten als het misschien helemaal geen visum krijg. ik weet ff echt helemaal niet meer wat ik moet doen.

• Mr Bojangles

ik geloof er geen flikker van. als ik vlees wil hebben ga ik naar de slager, niet naar iemand die zelf net vlees heeft gekocht.

• bliiii

?

hahah leuke reactie trouwens hoor

• Sundri

Nee, je kunt je visum alleen in België aanvragen als je in België woont.