Reisorganisatie

• mazjnoen@hotmail.com

Hallo,

Eind dit jaar willen wij een reis gaan maken door Madhya Pradesh. Omdat wij beperkte tijd tot onze beschikking hebben (en helaas ook niet een enorm budget) en dus niet de mogelijkheid om ter plekke nog van alles te regelen, willen we graag de reis van tevoren vastleggen en regelen. Nederlandse reisorganisaties blijken toch veelal een (standaard)programma aan te bieden met plaatsen waar wij al zijn geweest (Agra, Jaipur etc.,), juist omdat we maar ongeveer 2 weken in MP zullen zijn, vinden we dit een beetje zonde. Nu hebben we een site gevonden waarop DE reis staat. Deze wordt georganiseerd door IHPL (Indian Holiday Pvt. Ltd.), een Indiase reisorganisatie die reizen organiseert in India voor internationale gezelschappen. Heeft iemand hier ervaring met deze reisorganisatie? http://www.indianholiday.com/madhya-pradesh/tour-packages/central-india-classic-tiger.html

Dan nog een vraag. Wij willen zelf nog een retourticket AMS-Delhi of Mumbai regelen. Vaak regel ik dit via Seva Reizen, maar Seva blijkt (tijdelijk) wegens omstandigheden geen vliegtickets naar India te verkopen. Weet iemand naast Aman India Reizen (AGS Travel) nog een andere verkoop van redelijke geprijsde tickets?

• Mr Bojangles

yep, boek al jaren bij D-reizen. ondanks aanbiedingen elders ben ik 9 van de 10x bij hun toch het goedkoopste uit, en ze regelen alles prima.

tevens zit er - onafhankelijk van waar je boekt - vrijwel geen verschil in de prijzen naar Mumbai of Delhi. Ik persoonlijk ga liever naar Mumbai.

• Sundri

Vliegtickets kun je ook zoeken via www.chase.nl. Dat is een zoeksite, die zoekt in allerhande boekingssites. Je kunt er dus niet boeken, maar geeft een goed overzicht van wat te krijgen is voor welke prijs. Gewoonlijk zoek ik zelf via Chase en boek dan vaak vervolgens bij de vliegmaatschappij zelf; omdat er dan geen tussenpersoon is, is dat vaak het goedkoopst, maar niet altijd.