Ik zit er aan te denken om in December/Januari naar Kerala te gaan.
Nu heb ik een ticket gevonden met Air India. Kan iemand mij vertellen
hoe de reputatie en veiligheid zijn van/bij deze luchtvaartmaatschappij?
Alvast bedankt.
Na een negatieve persoonlijke ervaring met Air India heb ik besloten om nooit meer met deze maatschappij te vliegen. We hebben er ooit 55 uur over gedaan om vanuit Zuid India thuis te komen. Vluchten vertraagd, geen informatie, nacht moeten wachten op Bombay airport, uren in het vliegtuig gezeten op Delhi Airport (zonder airco), in London was de aansluitende vlucht al weg en uiteindelijk in Amsterdam bleek dat de bagage vergeten was. Omdat het geen Europese maatschappij is/cq niet in Europa is gevestigd heb je ook geen recht op een schadevergoeding. Of het nu beter is geworden weet ik niet. Voor Zuid India zou ik eens kijken naar Emirates, ik geloof dat Lufthansa ook die kant op vliegt.
Ik heb 2 x met Air India gevlogen. Die vluchten had ik tegelijk geboekt, vandaar 2 x. Maar never ever nooit meer!!! Waardeloze maatschappij. Altijd vertragingen, lousy service (de hele vlucht op een droogje zitten en als je om wat te drinken vraagt, zijn ze geïrriteerd). Oude vliegtuigen, alleen een centraal scherm, dus filmpje kijken of zoiets is er niet bij. De bezettingsgraad van Air India is ook in India zeer slecht (circa 33%), waardoor ze ook financieel moeilijkheden hebben; ook Indiërs willen niet meer met Air India vliegen…
Shanna,
Ook onze ervaring met Air India is erg negatief.Veel vertraging,stinkende toestellen,altijd hectisch
Kijk bij Aman reizen en/of seva reizen voor vluchten
Jet airways erg goed momenteel
Vliegen in nov ook weer met hen vanaf Brussel naar Mumbai
Daar kun je verder met verschillende maatschappijen naar Kerala (cochin)
Wij boeken altijd onze binnenl;andse vluchten via www.cleartrip.com
ook www.makemytrip.com is erg goed.
groetjes Kees m
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?