help.....hoe moet dat nou met een visum

• ans

Hallo beste lezer,

Heb vanmiddag heel wat zitten surfen op het net. Maar het schijnt best wel moeilijk te zijn om een visum snel te verkrijgen….Heeft iemand een tip voor me hoe ik wel makkelijk aan een visum kan komen…?

Kan dat bijvoorbeeld door op Bangkok te vliege; daar een visum aanvragen en dan…..doorvliegen met airasia…..

Heb je waarschijnlijk ook geen gedoe met werknemersverklaring en dergelijke….

Ik hoop op een reactie.

Vriendelijke groet,

Ans

• kataraja

Ans, rond en op khoa san road liggen tientallen reisburootjes die je visum zo voor je regelen. Zij hebben allemaal toegang tot de “achterdeur” van de Indiase ambassade. Mocht je het zelf willen regelen, gaat ook ook hier de link van de ambassade. http://indianembassy.in.th/tourist_visa.htm

Succes Kataraja.

• ans

Waáááúw Kataraja,

Wat een super goede tip. Dat ik daar niet zelf aan gedacht heb. We hebben vaak op Khao San Road vertoefd, dus we weten hoe het daar aan toe gaat. En een paar dagen Bangkok vind ik altijd een feest.

Ondertussen zijn we hier ook flink aan het brainstormen geweest. Mijn man wil natuurlijk het liefst rechtstreeks naar India vliegen zodat we zo min mogelijk tijdsverlies hebben.

Groetjes

Ans

• kataraja

Ik ben nu in bangkok, heb op diverse plaatsen nagevraagd. No ploblem sir binnen 3 dagen visum voor india, en als je er een paar knaken bij doet 1 dag.

Sawade krap. kataraja