Praise the Lord

• kataraja

In eerdere reacties heb ik de grote viespeuk Willem uit poonjeri (onder de rook van mammalapuram) als eens genoemd. En vandaag lees ik in de telegraaf dat ze de viespeuk in India hebben veroordeeld tot 25 jaar. Ik zie hem nog fietsen door het dorp en als hij mij zag riep hij altijd “Praise the Lord” hahaha je bent uit gepraisd viespeuk. Gelukkig is zijn beschermer Sai Baba dood en kan hem niet meer uit de stront helpen zoals hij dat in 2002 heeft gedaan, Praise the lord!!!

Kataraja, gaat vandaag een biertje pakken omdat willem veroordeelt is.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9897487/__Pedo_25_jaar_cel_in_India__.html?p=11,1

• erik

Ik ken hem uiteraard niet persoonlijk, maar ook ik was zeer tevreden over die straf. Iemand die ik wel kende zit voor hetzelfde vergrijp al weer een jaar of 6 in Kathmandu in de bak, ik heb bepaald geen medelijden.

Ik lust ze niet (hoewel…….), maar als jij een biertje neemt doe ik het ook

• Rob

Erik,

Dit soort berichtjes in de Telegraaf suggereert alsof sexueel misbruik plegen een uitzondering is.

Iedereen is weer tevreden als er 1 dader voor 25 jaar de gevangenis ingaat.

Het tegendeel is waar.

Economisch / logistiek gezien is het helemaal niet mogelijk om alle plegers van delicten in een gevangenis te zetten.

Waarom die ene Nederlander in India wel en al die anderen niet vraag ik mij dan af.

Rob

• kataraja

Rob, zeer vreemde reactie!

• Rob

Kataraja,

Wat is er vreemd aan mijn reactie?

Rob

• Kannadiga

De zelfde logica als het vrijlaten van alle misdadigers omdat de politie er één niet heeft kunnen pakken.

Als die Willem dat werkelijk gedaan heeft is het goed dat hij vast zit. Als is het alleen maar om een gebaar te maken naar de andere verkrachters.

• Rob

Kannadiga,

Mijn reactie was gericht op de berichtgeving in de Telegraaf over dit soort delicten.

Dat bericht is suggestief en onvolledig, bevat juridisch gezien daardoor onjuistheden.

Rob

• kataraja

Rob alweer begrijp ik een bericht van jou niet.

Waar is dit bericht ( telegraaf) suggestief en onvolledig?

Kataraja

• erik

Westerlingen met vriendjes in de hogere kringen willen de dans nog wel eens ontspringen. Dat dreigde ook met die man in Nepal. Vandaar mijn tevredenheid dat er nu wel eentje fiks gestraft werd. Dat er nog veel misstanden overblijven en vele mensen door de mazen van het net glippen, dat weet ik. Maar iedere engerd die ze pakken en veroordelen is er 1.

• herna

@Erik, De man in Kathmandu zit sinds 8-4-2007 in de bak en heeft 10 jaar gekregen.

Groet Herna.