Kingfisher

• kataraja

Kees M, ik heb nog nooit overgewicht hoeven te betalen, waarom? Ik houd mij aan de geldende regels van de airline. Ik hoor zo vaak mensen zeiken over overgewicht, nou hou je dan aan de regels, dan hoef je niets extra te betalen, zou ik dan zeggen!!! Als je af en toe ziet wat mensen het vliegtuig mee in slepen dan erger ik me dood, wij gewoon 1 stuks hand bagage, en heb je van die aso's die het voor mekaar krijgen om met 2/ 3 stuks handbagage in het vliegtuig te komen, met als gevolg dat de locker boven je stoel helemaal vol zit als je als laatste board. Ik flikker het gewoon deruit als de locker boven mijn stoel vol troep ligt.

• erik

Ze hebben wel leuke T shirts (kwam vorige maand een man uit Kolkata tegen ergens in de Nepalese bergen, die ging Annapurna lopen en had dat shirt aan wat ik best wilde hebben…….

• VideJo

kataraja Schreef:

——————————————————-

> Ik flikker het gewoon deruit als de locker boven mijn stoel vol

> troep ligt.

Dat heb ik nou ook altijd willen doen . . .>:D<

Maar ik was een beetje bang voor repercussies, zoals suizende vuistslagen.

• kataraja

VideJo, hoezo zou je daar bang voor moeten zijn. Als ik stoel 5a heb dan wil ik ook de locker gebruiken die bij stoel 5a hoort! Trouwens ik denk dat de meeste mensen als ze me zien banger voor mij zijn dan ik voor hun.(tu)

Groet Kataraja