email renuka hotel jaisalmer

• Marc

Halo,

Kan er mij iemand helpen aan het email adres van hotel renuka in jaisalmer?

Groetjes,

Marc

• Aquila

hotelrenuka@rediffmail .com

• T.o.m.

Soms vraag ik mij af, hoe is het mogelijk dat mensen nog dergelijke basis vragen stellen.

Als ik bijvoorbeeld de titel van dit draadje met google zoek, dan zie ik direct (zonder verder te klikken) het derde zoekresultaat:

Jaisalmer Review - India Travel Forum | IndiaMike.com

-

15 berichten - 9 auteurs - Laatste bericht: 14 april 2009

Hotel Renuka is one of the few places in Jaisalmer that offers camel …. They also have an email address:hotelrenuka@rediffmail .com …

www.indiamike.com › … › Rajasthan - In cache - Vergelijkbaar

Maar ja, het zal wel weer aan mij liggen.

• kataraja

Nee T.o.m. het ligt echt niet aan jou je hebt gelijk.

Groet Kataraja, moe van, “hoe smaakt een banaan” vragen.

• Rob

TOM,

Vraagverheldering:

De vraag achter de vraag kan zijn: het e-mailadres wat ik op internet gevonden werkt niet.

Het komt zeer regelmatig voor dat e-mailadressen van hotels in India niet kloppen.

Rob

• Marc

Dat is het eigenlijk, ik heb te weinig vermeld.

Dat mail adres heb ik ook, maar krijg geen reactie.

Sorry voor dit.

Marc

• Khan

Advies m.b.t. een Indiaas hotel, altijd de telefoon pakken. Hoeft niet voor 100% verstaanbaar te zijn, maar je hebt wel contact.

• Rob

Khan,

Leuk advies: pak de telefoon en je hebt contact.

Vervolgens verstaan ze je niet, en dan…?

Rob

• Rob

Marc,

'Sorry zeggen', daar heeft niemand wat aan.

Via de knop ‘bericht wijzigen’ kun je je vraag aanpassen.

Rob

• T.o.m.

Nou Rob, dan is het simpel (vraagversimpeling, vraagverheldering en vraagoplossing):

1. Op e mail reageren ze niet

2. Per telefoon verstaan ze je niet

Mogelijk resultaat van deze 2 akties: hij kan geen kamer boeken

Het lijkt me dat Marc zijn vakantie naar jaisalmer dan zal moeten cancelen, want het is toch echt onverantwoord om zonder boeking naar jaisalmer te gaan, lijkt mij.

Wellicht heb jij andere ideeën.

Maar ja, dan zal je zien dat hij helemaal geen kamer wil daar , het kan natuurlijk zijn dat marc iets heel anders wil, bijvoorbeeld om te vragen of hij een kamelensafarie kan boeken zonder daar te slapen, of misschien wil hij wel een baantje daar , weten wij veel. Ik heb begrepen dat in het kader van vraagverheldering je aan alles mag denken wat maar in je opkomt.