Hoi,
Ik heb wat foto's geupload van enkele dagen Varanasi. Klik op deze link om ze te bekijken: Rechtsboven kun je een slideshow starten. Veel plezier!
Hay
Hoi,
Ik heb wat foto's geupload van enkele dagen Varanasi. Klik op deze link om ze te bekijken: Rechtsboven kun je een slideshow starten. Veel plezier!
Hay
Nee, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat men Varanasi een verschrikkelijk stad vindt. of het zou enkel wat betreft hygiene/properheid kunnen zijn (maar dat geldt voor bijna heel India denk ik).. Het is mijn eerste keer in India dus ook in Varanasi, heb door tientalle landen buiten Europa gereisd maar kwa sfeer/impressies/beleving is Varanasi een van de meest indrukwekkende plaatsen waar ik ben geweest.. Leven en dood worden her nauw met elkaar verbonden en de devotie is enorm, het lijkt wel of ze in een soort trance zijn (ik vraag me zelfs af of ze mij gezien hebben, hoewel mijn boot soms op behoorlijk korte afstand was).
@Gerda: Op 20 februari heb ik een album van het Desert festival in Jaisalmer geplaatst en binnenkort komt er nog iets van de rest mijn reis door India.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?