Vrienden gezocht

• Cyr43

Beste lezer,

Mijn naam Cyril (43) en zoek via deze weg wat sociale contacten erbij. Ik ben woonachtig in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking in Rotterdam. Ik kan niet lezen/schrijven, zodoende helpt mijn begeleider mij hierbij. Ik spreek, maar het kan even duren voor je mijn taal kent. Ik houd erg van muziek en dansen, vooral (op) muziek uit Pakistan/India. Ook houd ik van reizen en tuinieren.

Mocht ik hier iemand tegenkomen dan zou ik graag gezellig praten met hem/haar, wat wandelen, televisie kijken en misschien eens een leuk uitstapje maken.

Groetjes van Cyril

• Shirley

Cyril, wat leuk dat jouw begeleider je hier mee wil helpen. Ik werk ook sinds 1 januari (alleen op zaterdag nu) voor een logeerhuis waar licht verstandelijk gehandicapte kinderen komen logeren. Ik hoop binnenkort op een grotere baan bij Pameijer, want op de BSO een kinderopvang waar ik doordeweeks ook nog werk, heb ik het niet meer naar mijn zin.

Ik hou ook van Indiase muziek: vooral Prem Joshua, ken je die? Ik heb veel gereisd in India en Nepal. In Nepal kom ik nog steeds elk jaar, daar hou ik vakantie, maar ook doe ik daar wat liefdadigheidswerk voor een kinderhuis. Je ziet, ik hou dus ook van reizen.

Ik woon ook in Rotterdam, ben bijna net zo oud als jij (42) en wil best af en toe eens met jou leuke dingen ondernemen in de tijden dat ik nog vrij ben.

Wat bedoel je precies met “het kan even duren voordat je mijn taal kent”?

Nou, ik hoor wel van je, als je mij ook wilt leren kennen, email me dan maar, samen met je begeleider. Groetjes van Shirley

Email: tonenshirley@hotmail.com

• Rob

Hoi Cyril,

Een paar jaar geleden ben ik in de Ahoy in Rotterdam geweest voor een optreden van Shahrukh Khan en andere Bollywood artiesten.

Als er nog een keer zoiets is kom ik graag naar Rotterdam om samen daarheen te gaan.

Groetjes van Rob uit Groningen

ps dan nemen we Shirley ook mee

http://www.youtube.com/watch?v=D4fAzf6BtxI

• Shirley

Heel goed plan Rob! Leuk!~De begeleider van Cyril heeft mij al prive eeb mail gestuurd, waar ik straks op ga reageren.

• Cyril

Dag Rob,

Bedankt voor jouw reactie!

Cyril vindt het leuk om eens naar een concert te gaan, maar zou je dan wel graag eerst eens op de koffie uitnodigen om elkaar te leren kennen.

Groeten,

Cyril en Denise

• Cyr43

Mijn e-mailadres is cyril.girod@hotmail.com

• Rob

Hoi Cyril en Denise,

Ik woon in Groningen.

Om op de koffie te komen in Rotterdam is wat ver weg voor mij.

Dat laat ik aan Shirley over.

Wij kennen elkaar wel.

Shirley en ik hebben elkaar een keertje in India / Delhi ontmoet, Main Bazaar in Paharganj.

Was heel gezellig met Rattan, Babu en Deepak.

Zij drinkt cola en haar zoontje houdt van patat.

Groetjes,

Rob

PS: wanneer komt Kailash Kher naar de Ahoy?

Vorig jaar tijdens de terugvlucht met Lufthansa heb ik daar uren naar geluisterd.

http://www.youtube.com/watch?v=ahEOrSHpf7w

• Shirley

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om te antwoorden op de mail can Cyril, had vorige week een heel drukke week en kom nu ook pas net thuis uit m'n werk. Maar komt goed!

• Cyr43

Bedankt Shirley, we wachten af.

Groetjes!