Filmpje kijken?

• erik

Ik zou af en toe de muziek weglaten en de straatgeluiden (en dat o zo karakteristieke geluid van de rijdende Indiase trein), laten horen.

Verder een mooie impressie! En ik kreeg trek van die thali :)

• VideJo

In de complete film, die ik gemaakt heb is dat life geluid natuurlijk wél aanwezig. In de Impressie heb ik dat weg gelaten. Bewust. Maar smaken verschillen natuurlijk.

• erik

Dan snap ik het. Wanneer komt de dvd, dan ga ik hem kopen want de beelden smaken naar meer!

• VideJo

Ik maak er een BluRay schijf van . . .

Net als van een eerdere reis naar het centrale deel van India.

• kataraja

Jo, knap gedaan, geen lange stukken, goed gemonteerd, en lekker musiekje je erover heen. Heb genoten!(tu)

Wat is de titel, en uitvoerende van die muziek, vond het errug mooi.

Kataraja Robcke.

• VideJo

Bedankt voor het compliment, Kataraja (de muziekliefhebber).

Ik maak al heel wat jaren films van mijn reizen en ik maak er een gewoonte van om plaatselijke muziek te verzamelen. Ik heb dan ook al een paar rekken vol met cd's. Het meeste is instrumentale muziek, want lyrics leiden vaak te veel af.

Het stukje muziek onder deze impressie heet “Deccan Queen” en het komt van de cd “Monsoon Journey” van Prem Joshua. Een naam die hier ook wel eens genoemd is.

• VideJo

kataraja Schreef:

——————————————————-

> Jo, knap gedaan, geen lange stukken, goed

> gemonteerd, en lekker musiekje je erover heen. Heb

> genoten!(tu)

Maar eigenlijk vind ik deze mooier. Heeft wel niets met India van doen, maar nu je mij uitlokt . . .:)-D

• kataraja

Jo, helemaaaaaaal niet mee eens! Kan te maken hebben met het feit dat ik helemaal niets met zuid amerika heb, en heel verliefd ben op zuid India.

Groet uit een zeer heet Thailand, Kataraja de zwetende.

• VideJo

Waar zit jij in Thailand? Ben ik ook een paar keer geweest.