Ik ga volgende week naar Bangalore, ik vroeg mij hoe het nightlife daar is?
Ik heb wel de Lonely Planet en family die mij kunnen helpen maar tips zijn altijd welkom.
Venkat,
Blijkbaar heeft geen van de prikkers hier ervaring met het nightlife in Bangalore.
Ik ook niet.
Ooit ben ik een keer in een disco in Delhi geweest met allemaal Indiase yuppen.
De een studeerde in London, de ander in New York.
Samen deelden ze de hele avond een Kingfisher.
Na vijf Kingfishers heb ik mij naar mijn hotel terug laten brengen, als ik mij goed herinner.
Mijn andere ervaring was met Polly's in Colaba / Mumbai.
Daar ben ik niet verder gekomen dan de witmarmeren entreehal.
Na flink wat tapbiertjes in de Sportsbar werden die prijzen mij wat te gortig.
Laat even horen hoe het was, vind ik leuk.
Rob
Hey Rob,
Ja mijn neefjes gaven mij al tips en zullen mij een rondleiding geven.
Colaba was ik ook, leuke wijk. Ja terug ga weg blijf ik paar dagen in Dubai daar heb je wel een bruisende nightlife alleen is het megaduur denk ik.
Collega vertelde mij in Bangalore heb je veel IT lui die erg modern zijn, ze gaf zelfs aan dat ze indiase jongens en meisjes zag zoenen in clubs…Dat is voor Indiase begrippen wel modern…
Ach we zien het wel, ik houd je op de hoogte!
Venkat
Hoi Rob,
gisteren terugkomen uit Dubai. Ik ben eerst naar India geweest, Bangalore, Vizag, Chennai.
Stappen in Bangalore kan zeker! Er is een zekere night life, alleen gaat alles wel rond 01.00 dicht. Bangalore is wel duur, het zijn gewoon NL prijzen voor bier etc.
Ik heb de lonely planet aangehouden voor de locaties. Mijn neefjes kwamen daar ook al, Hardrock cafe is leuk en soms zijn er rooftop partys overdag.
Ik had een Indiase simkaart aangeschaft en via mijn nokia gps kan ik dan updates vragen waar er wat te doen valt, zodoende kwam ik uit op zo'n rooftop party van een hotel. Het is niet helemaal wat ik er van had verwacht, voor Indiers is het best veel geld, 240 roepies voor een Kingfisher ( 4 euro) wel 600ML. Dus echt druk is het niet.
In het weekend is het wel drukker, je hebt ook een gave tent de Manchester United bar die is echt mooi tegen over Forum in Bangalore.
Maar al met al heb ik mijn prima vermaakt, Bangalore is een Westerse stad met westerse prijzen en cultuur. Wat mij opviel dat het Indiase steeds minder wordt in die stad. Zo zie je steed minder Ambassadors rijden, veel KFC, Mc Donalds en westerse winkels. Ook de jongeren zijn erg westers geworden.
Gr.
Venkat
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?