Kostbaar grapje

• VideJo

Ergens op Internet wordt iets naars gemeld over Agra.

Het schijnt daar te gebeuren, dat als je als tourist naar een restaurant gaat, dat je dan kans loopt om ter plaatse -aan het eind van de maaltijd- overvallen te worden door hevige diarree. Geen wonder, want dat zou dan komen door iets, dat de restauranthouder (of de kok) in je maaltijd heeft gedaan.

Heel zorgzaam wordt je dan naar een goed ziekenhuis gebracht, waar je gelukkig weer opknapt.

Alleen kost de behandeling een aardige grijpstuiver.

De opbrengst wordt gedeeld door het ziekenhuis en het restaurant.

Ik meld het voor wat het waard is.

• Rob

Jo,

Opzettelijke voedselvergiftiging is de meest bekende Agra scam.

Rob

• Ramrod

Je mag blij zijn als je uit dat ziekenhuis komt dat je al je organen nog hebt ….

• VideJo

Dis dat is een hoax?

• Theo

98% van de tijd dat ik in India was had ik diaree.

Vroeger nam ik 't voor lief, want alles went.

Nu heb ik er een gruwlijke hekel aan en bedenk me nog immer of ik 't afscheidsbezoek naar India maar gewoon cancel.

Dit soort verhalen over Indiaase ziekenhuizen, tja.

De ziekenhuizen die ik heb bezocht in Afrika, Nepal en India hebben enerzijds blinde mensen zicht gegeven, anderzijnd diverse kinderen (rabiës) en mezelf (malaria tropica) een keertje 't leven gered..

Ik ken de meeste van die ziekenhuizen en heb ze geholpen. Voor wat hoort wat, tenslotte.

Doch dit Agra verhaal, …. een gewaarschuwd mens telt voor 2.

• Kataraja

Ik heb alleen ervaring met het breach candy hospital in Bombay, en het apollo hospital in madras, en voor beide ziekenhuizen heb ik alleen maar veel lof, een dikke pluim. Wat Rambod aanhaalt is geen fabel of broodje aap, niet zozeer mbt tot de westerse toerist, maar het is wel mogenlijk om organen te kopen in India, heel verwerpelijk, maar als de nood aan de man is zal ik er dankbaar gebruik van maken!!

Groet Kataraja, bijna nooit ziek

• KeesS

Wil je vertrouwd eten in Agra ga dan naar het Osho restaurant. Perfect, vegetarisch en schoon.

• VideJo

Dat heb ik toen ook gedaan.

• Roland

Is er een zwarte lijst van de betreffende restaurants?

• Tineke N

Nee Roland, er is geen zwarte lijst van restaurants, wel van prikkers.

Tineke.