andaman eilanden

• natasja

hallo,

we horen en lezen veel tegenstrijdige info.

heeft iemand tips voor de beste reistijd naar de andaman eilanden? we zelf hadden de laatste week in gedachten.

en hoe zit het met de prijzen op deze eilanden? ook hierin zijn mensen weer heel erg tegenstrijdig.

ik ben benieuwd!!

groet natasja

• kataraja

Hoi Natasja, het zou een beetje helpen als we wisten wat je met de laatste week bedoelde(:P). Over de prijzen sjta je kan het zo duur maken als je wilt, maar naar mijn ervaring liggen de prijzen ietsie pietsie hoger dan in Tamil Nadu, dus valt wel mee.

Het weer kan je het best hier even ter rade gaan http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=port+blair#History

Ergens links op de pagina kan je tot 7 jaar terug kijken, hoe het weer was in de tijd. Zo kan je een tamelijk rieel beeld maken over het weer.

Groet Kataraja Timofeeff.

• natasja

hoi kataraja

bedoelde de laatste week van oktober. en las gister in een boekje dat je wel beperkt bent in het gaan en staan op de eilanden heb je daar ervaringen mee?

dat het iets duurder is dat kan ik wel begrijpen. maar locale producten hoeven toch niet zo duur te zijn en slapen bijvoorbeeld heb je leuke hutjes aan het strand voor weinig en kun je een brommertje huren om het eiland te verkennen?

groetjes natas

• kataraja

Natas, je kan het zo duur maken zoals je wil maar bv op havelock heb je heel goedkope hutjes (goedkoop betetekent wel verry basic). Ik heb behoorlijk wat rond gereden op een enfield op het hoofdeiland, ik weet niet of hier beschermde gebieden zijn, ik heb er niets van gemerkt. Trouwens je wilt helemaal niet in beschermde gebieden zijn de plaatdelijke “natives” schijnen nog al een agressive aard te hebben.

Als je tiijd hebt en het weer laat het toe, zou ik je zeker willen adviseren om de heen of terug reis per ferry te doen, fantaaaaaaastisch.

Groet Kataraja.