Wij willen 15 dagen reizen vanaf Delhi, in de periode februari. Wie weet een goed en betaalbaar auto met chauffeur voor ons.
Beste mensen,
Wij gaan in juli met 6 mensen naar India en verblijven 1 week in Delhi (reis naar Agra Taj Mahal, Bindraban etc) en daarna reizen wij door naar Punjab.
Graag willen wij een auto met chauffeur huren die ook in de avond en nacht wilt rijden. Dus niet alleen overdag. Wij zijn benieuwd naar de prijzen. Zijn deze prijzen per dag en onbeperkt kilometer of prijzen per kilometer.
Twee jaar geleden dat ik in India was betaalde ik 12 roepies per kilometer.
Per dag werd er 200 kilometer in rekening gebracht.
Wij hebben toen 30 dagen gebruik van gemaakt en mochten 6000 km mee toeren waarbij de ene dag minder en de andere dag meer.
Als er meer dan 6000 km zouden laten rijden dan zouden wij voor de overige kilometer meer moeten betalen.
Nogmaals de vraag:
Graag wil ik weten wat de prijzen zijn voor een auto met chauffeur die 6 mensen kan vervoeren.
vr.gr.
R.
Beste R. Alvast veel plezier als je op reis gaat. Leuk vooruitzicht. Voor een betrouwbare en goede chauffeur zou ik even kijken op onderstaande site/link en ze even emailen. Hier hebben ze een goede ploeg van degelijke en nette chauffeurs en redelijke tarieven en met een lange ervaring. Persoonlijk moet ik zeggen zou ik nooit ‘s nachts rijden, ik vind het risico te groot. Ik heb wel eens avonds/nachts in een bus gezeten (1996) en heb er nog grijze haren van. Ik weet niet waarom je ’s nachts wilt reizen? Wat wel een optie is om 's morgens heel vroeg te vertrekken. Heb je al een route?
http://www.xs4all.nl/~devarosa/carrental.htm
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?