cleartrip

• Aquila

Ik heb een vlucht geboekt van Bhubeshwar naar Goa via Cleartrip. Daarbij zit een overstap in Mumbai. Nu heb ik een wijziging in de vertrektijd ontvangen van Cleartrip voor het stuk Bhubaneshwar - Mumbai, waardoor ik de aansluitende vlucht naar Goa mis.

Ik heb Cleartrip al enkele keren gemaild met de vraag hoe dit opgelost gaat worden, maar daar krijg ik geen antwoord van, ondanks de garantie op hun website dat er binnen 24 uur teruggekoppeld wordt.

Weet iemand hoe het werkt? Krijg je automatisch een aansluitend vluchtticket op het vliegveld, of is het een kwestie van jammer maar helaas?

Aquila

• VideJo

Heb je het al aan de reisleider gevraagd? (:D

• Aquila

Nee, ik heb ook geen reisleider. Ik heb enkel de vluchten geboekt via Cleartrip.

• johan

volgens mij krijg je gewoon de volgende vlucht naar Goa, want de maatschappij is verantwoordelijk voor de verandering

• Aquila

Johan,

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik ga van Bhubeshwar naar Mumbai met Kingfisher Red, en van Mumbai naar Goa met JetLite. JetLite is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de verandering van Kingfisher.

Aquila

• kataraja

Als je de aansluiting mist doorschuld van de airline, zijn daar IATA (als deze airlines aangesloten zijn bij IATA) regelingen voor. Als je langer moet wachten dan een bepaalde tijd, dan krijg je een hotel of vergoeding aangeboden.

Groet kataraja. Reislijer

• j

Ik heb het een paar keer meegemaakt werd gewoon overgeboekt (verschillende maatschappijen)