Sundri,
Dit?
Beste meneer of mevrouw Kataraja. Kijk het is dus blijkbaar niet mogelijk een normale vraag te stellen zonder dat er van die betweters zijn die alles beter schijnen te weten. Ik stel een normale vraag en krijg dan normale antwoorden behalve van jou. Ik ben net als de meeste reizigers die naar dit schitterende land komen niet zo decadent als jij blijkbaar denkt. Maar jou geest kan blijkbaar maar één kant op en daardoor verlies je het normale uit het oog. Ik hou van India met al zijn schoons en ongemakken. Als ik dat niet zou doen zou ik er niet eens naar toe gaan telkens weer. Ik ben 70 jaar en reis nog steeds zoals de meeste jonge backpackers. Dus ook niet lux. De kleine goedkope hotelletjes net als de meeste en dan nog vanuit het standpunt dat het beter is de kleine man financieel te helpen dan die grote luxe oorden. Maar blijkbaar vind jij jezelf de meest belangrijke Indiaganger. Nou hou vast die gedachte en wordt er gelukkig mee maar laat andere in hun waarde en discusieer vooral niet meer mee want wat de vraag ook zal zijn het zal voor jou nooit goed zijn
Beste martin, ik denk helemaal niet dat je decadent bent en ik ben ook geen betweter. Wanneer heb ik iets beter geweten als jou, ik de post nog eens nagelezen. Alleen is mijn standpunt, dat als een Indier op het strand poep, heb ik mij daar niet mee te bemoeien.
Als ik je heb beledigd (wat ik volgens mij niet heb gedaan) dan bied hier ik oprecht mijn excuus voor aan.
Groet Kataraja de onoprechte.-D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?