wie heeft het wiel al uitgevonden

• natasja

hoi allen

heb redelijk goedkope tickets gevonden naar de malediven vanuit bangalore maar ben war aan het zoeken geweest naar een slaapplaats maar jemineeeeeeeeeeeeeee wat duur 500 euro voor een nacht is niks. wie o wie heeft hier eenbetere oplossing voor?

alvast bedankt!!!

natasja

• kataraja

Hoi Natasja, mijn advies, vergeet de maladiven. De maladiven zijn 1 grote comerciele scam. Ok er zijn legio mensen die houden van die overpriced sjickie mickie gedoe. Als je nog kan omboeken dan zou ik gaan voor de Indiaase Andaman eilanden, mooier, oorspronkelijker, en betaalbaarder dan de Maldives. Ik spreek uit ervaring ik ben op de maldives geweest en een aantal keren op havelock, hier kunnen de maldives niet tegen op!

Groet kataraja de snorkelaar.

• natasja

hoi

bedankt voor je advies heb nog niks geboekt hoor we zijn nog aan het zoeken.

heb je op andaman van die geweldige bungalowtjes aan het strand voor zeer weinig geld. ben op koh yao noi geweest in thailand en dat was al echt geweldig mooi!!!!!!!!!!

greats natas

• Sundri

Volgens mij heeft Kataraja gelijk. De Malediven is een duikbestemming voor duiktoeristen met veel geld. Iedere duiker met een krapper budget gaat beslist niet naar de Malediven. Bij de Nicobar en Andaman eilanden kun je ook duiken en snorkelen. Veel goedkoper en ook helder water.