tickets

• natasja

hallo,

ongeveer in september oktober willen we naar india heeft iemand tips om voordelige tickets te vinden? of welke dag vlieg je het goedkoopst?

graag zouden we een binnenlandse vlucht willen maken naar andaman eilanden maar ik schrok me een hoedje wat de ticket prijzen waren heeft iemand hier tips voor?

groet natasja

• Ineke M

Het ligt eraan waar je op vliegt denk ik, maar ik boek mijn tickets altijd via de KLM.

Als je dan via Antwerpen gaat (met de trein), dan kost een ticket rond de € 530,-. Voordeel is dat je op de terugweg rechtstreeks gaat en op de heenweg leuk een dagje Antwerpen kan doen.

Er zijn wel goedkopere ticket (govolo.nl). Deze week zagen we tickets met Swiss Air voor € 450,- Nadeel is dat er een overstap bij zit. Op zich niet zo'n probleem, maar heb 2 x meegemaakt dat het vliegtuig in Delhi vertraging had en ik mijn aansluiting miste. De eerste keer was dat in Brussel en de tweede keer in Istanbul. Het komt allemaal wel weer goed, maar het is even lastig.

Ineke

• Mr Bojangles

echt: www.d-reizen.nl

iedere keer opnieuw zoek ik tig sites af, 9 van de 10x is D-reizen echt de goedkoopste.

op woensdagen is het goedkoopst. op dit moment zijn er erg goedkope reizen van Lufthansa, prima maatschappij, en vanaf Schiphol.

(te vinden via D-reizen dus ;-)

• amonree

Hoi Natasja,

kijk es via deze site> http://www.vliegticketstool.nl/

groetjes

• natasja

ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar kwam tickets tegen van 7000 euro vanaf antwerpen naar india :(

• KeesS

Misschien kun je eerst duidelijk maken wat je wilt. India heeft veel bestemmingen. Als je ook naar de Malediven wilt krijg je een ander reisschema dan Noord India. Hier hangen ook de prijzen van de tickets vanaf.

• natasja

hoi we zullen waarschijnlijk naar delhi of bombay (vliegen en van daaruit reizen. ik heb tickets vanaf bangalore naar de malediven gevonden voor 270 niet heel duur denk ik. maar de hotels duur duur duur.

• KeesS

Heb je al gekeken hoe het met de moesson zit in die tijd rond de Malediven? Als je persé naar de Malediven wil waarom vlieg je dan niet gelijk aan op Bangalore? Misschien gaan er ook vluchten vanuit Chennai. Vliegt Emirates niet naar de Malediven? Die hebben diverse plaatsen in India die ze aandoen. Maar als je voor jezelf eerst een voorlopig reisschema/wensenlijstje maakt, is het voor de Indiaprikkers gemakkelijker om daarop te reageren. En ik weet niet of je het weet, maar voor adviezen over het reizen met de auto hebben we onze eigen achterbankguru.