auto met chauffeur

• mreuser

Zijn er mensen die mij aan namen/adressen kunnen helpen van chauffeurs met auto in Chennai. Vanuit Delhi en Mumbai hebben wij (gepensioneerd stel) op de zelfde manier rondgereisd en is grandioos bevallen. Wij reizen graag met particuliere chauffeurs omdat ze dan meer verdienen dan in dienst van een reisagent

Martin

• kataraja

Hoi Martin je zal ongetwijfeld in mammalapuram terecht komen, zo'n 60 km noordelijk van madras. Hier lopen diverse betrouwbare mensen rond, bv hi tours heb ik goeie dingen over gehoord, maar ook anand van moonrakers restaurant heeft goeie chauffeurs en spiksplinter nieuwe auto's in alle prijsklasses van ambassador tot chevrolet. Als je perse een freelancer wilt ga even bij moonsami van bob marley beach cafe langs die kent iedereen, en hij helpt je beslist belangeloos verder.

Groet kataraja,(geen achterbank guru)

• kataraja

Sorry Martin ik bedoel natuurlijk dat mammallapuram zuidelijk ligt stom stom.

Groet Kataraja, oost west. kataraja weet het niet best.

• Rob

Hoi Martin,

Lang geleden dat je op dit prikbord was.

Hadden jullie niet jullie vaste chauffeur Satbir uit Delhi over laten komen naar Mumbai de laatste keer?

Hoe zat dat ook weer?

Groetjes,

Rob,

Achterbankenguru

• mreuser

Hoi Rob,

Ja de reizen met Satbir waren geweldig maar Chennai is te ver voor hem en ik will niet in Delhi starten. Andere reactie zal ik zeker nagaan Mammalapuram is niet zo ver van Chennai dus moet te doen zijn.

• cb

hoi, kan je mij meer vertellen over auto met chauffeur in Delhi?

Groet cb

• mreuser

mail me even maseur2007@yahoo.com