Een visum voor India nodig en geen zin of tijd om zelf naar de ambassade te gaan? Kijk op www.indiavisumbemiddeling.nl. Wij regelen uw visum binnen 2 werkdagen!
Het schijnt wel te werken. Ik was vandaag bij de ambassade voor ons visum en daar werd dit ook gepromoot (buiten voor het gebouw). Ik heb gewoon gewacht, was er om 9:35, was de 45e ongeveer in de ‘rij’. Werd uiteindelijk om 12:00 geholpen en kan vanmiddag tussen 4 en 5 de paspoorten weer ophalen.
oet nog wel even 2 brieven van de werkgevers meenemen waarin staat dat we werkelijk alleen op vakantie gaan als toerist en dus niets anders. Gelukkig kan ik die brieven bij het ophalen inleveren en hoefde ik er niet speciaal voor terug te komen.
Brief stelt overigens erg weinig voor, maar door een incident in het verleden schijnt het wel te moeten.
Overigens wel ‘mooie’ reactie van de dames achter debalie op een klagende man die biljkbaar ook op vakantie gaat (en z'n spullen niet voor elkaar had)… Hou je aan de regels, net als iedereen. Wil je dat niet? Dan moet je niet naar India gaan!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?