Binnenlandse vluchten

• Wendela

Ik heb begrepen dat je ruim van te voren op Schiphol moet zijn voor de vluchten naar India, ongeveer 3 uur.

Wie kan me vertellen hoe dat gaat met binnenlandse vluchten in India?

Is de inchecktijd daar ook 3 uur??

Nog een vraag: klopt het dat je als je het land verlaat ook nog een soort tax bij de douane moet betalen?

• Ineke Mooij

De tax is inbegrepen in je ticket. Vorig jaar was er even een overgangstijd waarin het bij sommige mensen wel al in het ticket zat en bij anderen nog niet. Toen moest je Rs 1300 betalen als het er nog niet in zat. Nu dus niet meer.

Ineke

• Aquila

Deze melding kreeg ik recentelijk toegestuurd van SpiceJet: This is to inform you that as per the latest Government Guidelines, check-in counters at domestic terminals across India will now close 45 minutes before flight departure.

Betekent dus niet dat je pas drie kwartier van te voren aanwezig moet zijn, maar het geeft je in ieder geval een indicatie.

• Rob

Wendela,

Drie uur van tevoren is volgens de officiele regels.

Mijn ervaring afgelopen augustus op Schiphol is dat 2 uur ook nog ruim op tijd is.

Mijn hotel bij Schiphol had dat bij het afspreken van een wake up call ook bevestigd.

In India heb ik weinig ervaring met binnenlandse vluchten.

Ik denk dat 2 uur ook daar aan de ruime kant is.

De meeste tijd in India kost de security check.

Rob

• San Baar

Ik heb afgelopen donderdag het visum gekregen, het gaat om de in -en uitreisdatum.

• San Baar

Oeps, reactie verkeerd geplaatst

• Sundri

Voor vluchten van Schiphol naar India is 2 uur van tevoren aanwezig ruim op tijd.

Bij binnenlandse vluchten in India is 1 uur van tevoren aanwezig op tijd.

Nee, je hoeft geen tax bij de douane te betalen als je India verlaat.

• kees m

Hallo,

anderhalf uur bij binnenlandse vluchten ruim voldoende.

Geen tax , nog nooit meegemaakt, vlieg veel domestic.

goede site , daar gaat ie weer voor domestic and whatever www.cleartrip.com

onthoud dat nu eens of kijk wat meer rond op site

grjes Kees M

p.s. momenteel beste company is Indigo. vliegt 93.4 % op tijd

Crime nu is spicejet, air india

• froukje

kees m,

dan is deze vraag uiteindelijk toch niet helemaal overbodig geweest,door jouw aanvullende info bij de p.s.

• Sundri

Air India is altijd een crime geweest… Ik heb 2 x achter elkaar met Air India gevlogen (die had ik bijna tegelijkertijd geboekt. Dat dus never nooit meer. Ze vliegen nooit op tijd en de service is “more than lousy”… Van Air India ben ik voorgoed genezen.