Toen ik in 2008 nog in India was, had ik geloof ik 2 keer iets gevaarlijks meegemaakt met de electriciteit. Beide keren waren binnen een paar weken ofzo. Het was in m'n verhuistijd. In het oude appartement haalde ik, zover ik me herinner, de stekker van m'n laptop uit het stopcontact waarna ik electrastralen eruit zag komen voor een moment. Zoals ik me herinner, was ik het gewend om altijd het stopcontact-knopje uit te zetten nadat ik m'n laptop uit had gezet. In die zin leek het (extra) vreemd dat dit gebeurde. Later, in m'n nieuwe appartement, wou ik m'n laptop weer aansluiten. Eerst deed ik geloof ik een Indiase stekker erin met een contact erin voor westerse stekkers, daarna m'n laptopstekker daarin. Tijdens 1 van die keren met of de Indiase stekker of de laptopstekker (mogelijk de laptopstekker), zag ik weer voor een moment electrastralen eruit komen. Het aan-uit-knopje van het stopcontact was geloof ik wel aan al, maar dat kon ik van tevoren niet zien. Zelf zou ik dat pas aan zetten nadat de stekker erin zit. Als toevoeging: het 2de gebouw was net nieuw, ik was de eerste bewoner van het appartement.
Weet iemand een verklaring voor die electrastralen? Lijkt me zeer gevaarlijk.