Weet iemand toevallig een voordelig(er) hotel in Mumbai? De stad is duur en ik heb (eventjes) een eenpersoonskamer nodig.
Groet,
Anneke
niet mijn keus (meer). ik had gereserveerd, kwam na een busreis vanuit Udaipur (19u) dus onder het stof en met een rugzak aan. Was het hotel “”vol".
Shangri-La is tevens de helft goedkoper, uiteraard iets minder luxe, maar met badkamer en werkende airco. Ben je voor 800 roepies klaar en is op loopafstand van domestic airport. Alleen als je de dag in de stad wilt doorbrengen, ben je weer even zoet met daar te komen. Overigens: als je met het vliegtuig aankomt kun je ook gewoon even aarzelen bij de uitgang. 10 tellen en er staat iemand voor je neus die een goedkoop hotel voor je weet. Wel opletten dat ze in een grote (dure) auto rijden, dan zijn ze echt van het hotel zelf. Even sputteren over de prijs en ze geven je de helft korting. Zit je in een behoorlijk hotel voor een goede prijs. (waarschijnlijk iets rond de 1200-1500 roepies maar daar is in het algemeen het hotel ook naar.) En even bedingen dat ze je weer grsatis morgen terugbrengen naar het vliegveld. Hoef je niet veel moeite voor te doen, want daar wordt al op gerekend. Deze hotels zijn wel altijd in de “buurt”van het vliegveld. Wil je in de stad zitten, is vlakbij Moti nog het Maria Lodge. Goedkope kamers, 900 roepies, geen luxe.
Die auto is wel belangrijk, rijden ze in een goedkope normale auto dan zijn het sjacheraars/oplichters!
Ik vind Bombay wel duur qua hotels, Delhi is de helft goedkoper.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?