chauffeur nodig?

• Henk A

Hoi Diana,

Ik hoop eind van het jaar weer voor een paar weken naar India te kunnen gaan.

Via Mumbai wil ik naar het zuiden. Ben benieuwd naar je chauffeur, waar hij actief is, wat hij voor me kan doen.

Groeten

Henk van der Kroon

Rotterdam

• diana

hoi,

jullie kunnen mij een privebericht sturen zodat we een en ander af kunnen stemmen

onze chauffeur heeft ook een website maar reageert traag ivm t feit dat hij vaak reist

indien je interesse hebt bellen wij hem graag voor je op

http://www.indiatravel.netfirms.com/home.html

we hebben ook meerdere referenties beschikbaar

overigens reist hij door heel india

groet

• diana

hoi

als je mij een email stuurt kan ik je meer informatie geven

zie ook mijn post hierboven

groet diana

• christian defrancq

Diana

ik ga volgend jaar (februari) een rondrit doen in zuid-india. Is de chauffeur van die streek?

chris

• diana

hij komt uit de omgeving van calcutta en verzorgt nu reizen in kerala, uttar pradesh, rajasthan, orissa en trekkings in utarrakhand als ik me niet vergis.

ik heb zelf alleen ervaring met kerala en rajasthan.

waar wil je precies naartoe?

• Marjolijn

Hallo Diana,

Omstreeks half februari willen wij een rondreis door Zuid India maken( 2 pers.) We hebben een redelijke reiservaring en willen zelf hotels, uitstapjes, vliegreis e.d. regelen via de Lonely Planet . Zou jouw chauffeur dat kunnen en willen? We starten waarschijnlijk in Mumbai of Chennai en dan een dag of 24 rondreizen .

Alvast bedankt,

• Rashid

hoi Diana,

kan je mij in contact brengen met een van de chauffers?

ik wil in december voor 2 weken naar zuid India.

alvast bedankt.

mvg

Rashid Niamat

• Nathalie Rijk

Wij zijn van plan om in oktober/november 3 weken naar Zuid-India te gaan. We zijn op zoek naar een chauffeur die vanaf Bangalore of vanaf Chennai wil rondrijden. Heeft iemand tips?

• india

Zie het kopje Trains, planes … http://india.startpagina.nl in de eerste kolom

• froukje

Hallo Nathalie,

Als je nog een chauffeur zoekt,dan mag je me mailen.

Groetjes,

froukje