chauffeur nodig?

• diana

Geen zin in verplicht shoppen?

Wel geinteresseerd in het echte India?

Wij hebben via via een fantastische chauffeur ontmoet in India, een hele

aardige, gastvrije en zeer behulpzame man.

Aangezien veel reizigers toch ook slechte ervaringen hebben met chauffeurs

ben ik van harte bereid om jullie met hem in contact te brengen.

Hij heeft bovendien 4 prachtige kindjes, hij kan de inkomsten dan ook zeer

goed gebruiken.

Aarzel niet om mij een email te sturen, mocht je interesse hebben.

Groet,

Diana

P.S. Hij verzorgt ook trekkings in het gebergte.

• Ineke M

Reis al jaren rond in India en ben zelden slechte chauffeurs tegen gekomen (gelukkig).

Ook hebben de meeste chauffeurs leuke kinderen en hebben et geld hard nodig.

Ineke

• kees m

ik kan het ook goed gebruiken !!!!!!!!!!!

grjes kees m

• Anton Eckhardt

Hallo Diana

Wij zijn van plan van half februari tot half maart naar India te gaan.

In welke plaats weet jij die goede chauffeur?

Vr. groet Anton

• KeesS

Dag Anton, kijk eens op deze site: http://www.xs4all.nl/~devarosa/index.shtml. Betrouwbaar en een jarenlange ervaring. Succes KeesS

• Anton

Hallo

Als je vanuit India naar Nepal reist en je gaat weer terug naar India moet je dan 2 x een visum hebben?

Groet Anton

• Sundri

Nee, in dat geval moet je je reisschema voorleggen aan de Indiase ambassade, maar misschien is dat zelfs niet nodig, omdat de ambassade nu steeds standaard een double entry visum uitgeeft. Maar het is wel goed om je plan te melden om te voorkomen dat ze toch een visum met single entry geven. Het blijven tenslotte Indiërs en daar is niets zeker. Geloof me, 't is net India als je naar de ambassade gaat…

• John

Ik ben ook zelden een slechte chauffeur tegen gekomen. Toerisme is een belangrijke bron van inkomsten, waardoor zij hun gasten zeker goed zullen behandelen. Anton, ik kan je ook nog een tip geven m.b.t. het boeken van een chauffeur en dat is via www.thepearlsofindia.nl. Zij rijden met chauffeurs die van oorsprong uit Nepal komen en derhalve zowel Nepal als India goed kennen en ook regelmatig gecombineerde reizen verzorgen.

Wat betreft een double entry, dat krijg je inderdaad tegenwoordig bijna altijd. Toch is het goed om te vermelden dat je in twee periodes in India verblijft, zodat je in ieder geval niet in de problemen komt. Overigens mocht er een probleem ontstaan dan kun je ook vaak ter plekke bij de grens nog e.e.a. regelen. Succes!

• Bob

Anton,

Ik heb afgelopen maandag een tourist visa voor 3 mnd met single entry gekregen hoor! Dus ga er niet vanuit dat een double entry “standaard” is en je het “tegenwoordig bijna altijd” krijgt zoals Sundri en John vermelden.

• Sundri

Zoals ik al zei, niets is zeker als het om Indiase ambtenaren of Indiase regels gaat. Daarom zou ik zeker je reisschema aan de ambassade voorleggen en vragen om een double entry.