Visum Update

• KeesS

WELKOM BIJ INDIAN VISA SERVICE

aangesteld door de AMBASSADE VAN INDIA - voor het verzorgen van uw visumaanvraag

Vanaf 18-10 bemiddelt India Visa Service alleen voor Nederlandse paspoorthouders toeristenvisa met een geldigheid van 3 maanden. Alle andere visa kunnen worden geregeld via: www.visumdienstindia.nl of vanaf 1-11 persoonijk via de Ambassade.

Indian Visa Service bemiddelt wel voor Zakelijke en Family visa.

Bij deze.

• T.o.m.

Volgens mij kunnen ze het best nog wel een beetje meer ingewikkeld maken.

• KeesS

Tja, volgens mij heb je nu 2 visa bureaus en de ambassade waar je terecht kunt. Wordt toch tijd dat er een bureau komt die het allemaal gaat coördineren. met een directeur, secretaresse, stafafdeling etc. Kost straks een visum misschien wel meer als een trip naar India.

• T.o.m.

Ach bij de buren (Nepal) vragen ze al 2 dollar per dag, er zit dus nog rek in (td)

• johan

dit stond vanmorgen in de Hindu

"To prevent foreigners filling the non-technical jobs in the country, the Home Ministry has made it clear that foreigners will be accepted only for highly skilled jobs, and if only that they draw a salary of not less than $25,000 a year.

In an order, the Home Ministry nullified a Labour Ministry circular that capped the foreign contingent of a workforce at one per cent of the total strength in any project, with a minimum of five and the maximum of 20 people. The Ministry said employment visa shall not be granted for jobs for which qualified Indians are available, nor for routine, ordinary, secretarial and clerical jobs".

• Riska

hallo mensen,

nog een vraagje, moet je de aanvraag persoonlijk doen? of mag ik het visum voor mijn partner aanvragen?

alvast bedankt,

groetjes

riska

• Jolyn

Yeah that's what I'm taklnig about baby–nice work!

• kataraja

Taklnig?? Kom op Take je kan beter.

• Patch

I wnaetd to spend a minute to thank you for this.