vakantie

• truus

hallo allemaal,

inde hoop dat iemand ons iets wijzer kan maken even een paar vragen,

wij (mijn dochter en ik)gaan binnenkort naar goa india,

wij willen in korte tijd zoveel mogelijk exurcies gaan maken,.

wij zitten in het plaatsje Candolin in hotel Peraval beach,

is iemand daar geweest en kan die ons iets vertellen over de exurcies/eten/hotel/geld?

zo hebben we nog wel weer vragen maar eerst deze maar eens;

we gaan eind november,

alle reacties welkom,

BVD ons

• peter

Hoi Truus

Je hebt niet de beste locatie gekozen om daar vandaan excursies te doen. De mooiste plekjes liggen toch iets noordelijker. Ik ga zelf naar India in januari en heb een lonely planet gekocht waar de meeste dingen in staan. Het meeste heb ik van internet afgehaald. goa.startpagina.nl. Verbaast me wel dat je nog geen reacties hebt gehad. Normaal zou je al 10 reacties moeten hebben. Al met al, gewoon lekker van het strand genieten, een watervalletje opzoeken en een scooter huren en gassen. Veel plezier.

Peter

• Paul Broekman

Je gekozen hotel geeft op hun site informatie over de atrakties in Goa.

Er is meer natuurlijk maar dan moet je ook zo nu en dan willen verkassen. Dus ergens anders slapen…

Deze spicefarm is erg de moeite waard. Er op zijn minst een nachtje slapen en wakker worden in het paradijs.

Verder gewoon een scooter huren en het achterland van Goa bezoeken. Leuke plekken zat waar de strandtoerist niet komt.

Een uitstapje van enkele dagen in naar de omgeving van Hampi, Badami etc. Een van de meest bijzondere architectonische streken van India (Noord en zuid Archtectuur komen daar samen)