Ketters !!!

• Ans

Heimwee,dan ga je toch gewoon op vakantie in Nederland,of is dat geen oplossing .Maar meen je dat nu echt,mocht het klimaat warmer zijn in NL je daar zou willen wonen ?

• kataraja

Ans, heel veel nederlanders zijn geindoctrineerd door de pers en politiek, als je jaren in hebt buitenland bent geweest en je komt dan (zoals ik) eens in de paar jaar terug, denk wat klagen jullie nou, zo slecht is het helemaal niet in nederland, ik geloof dat nederland het 8 (of in die buurt) beste land is om te wonen. Alleen zou iedereen die steen en been klaagd eens een tijdje naar een ontwikkelings land moeten, dan weet je wat ik bedoel!

• Rob

Kataraja,

Waarom zou je in het echt naar een ontwikkelingsland moeten gaan als er op tv allerlei uitwisselingsprogramma's te zien zijn?

Rob

• Ans

Helemaal met je eens Kataraja dat het elders niet allemaal zo goed geregeld is en er nog veel gebeuren moet.Zou je zelf weer in NL willen en kunnen wonen,dat vroeg ik me eigenlijk af ?Als trouwe lezer van dit prikbord,ben ik, moet ik eerlijk toegeven tussendoor een tikkeltje jaloers op mensen zoals jij die elders wonen.