tips over Goa gevraagd

• Marloes

Hallo!

Wij zitten erover te denken om in januari naar Goa te gaan.

Niet zo lang, max 2 weken. Maar t is niet heel lang vliegen dus t is haalbaar.

Ik ben gek op yoga en geloof dat dat aardig populair is in Goa. Kan iemand mij daar meer over vertellen? Waar vind ik dit namelijk het meeste?

We willen niet alleen maar strand vakantie maar ook wat zien. Nu is oud goa een aardige bezienswaardigheid geloof ik en de ruines van hampi ook. Zijn er nog meer tips en/of suggesties. Misschien ook iets met olifanten?

We willen vliegen op mumbai, dit scheelt toch wel in de prijs. Is het de moeite waard hier een dag te blijven?

Nou heb ik ergens gelezen dat Goa anders is dan de rest van India. Dat het wel bij India hoort, maar t is niet echt India. Klopt dit?

ALvast bedankt!

Groetjes Marloes

• Marloes

Oja, vergeet nog iets.

Ik zie zoveel stranden en plekken waar het mooi is om te verblijven. Ik vind het moeilijk om te kiezen!

Hier misschien nog tips over?

THNX!

• kees m

mail me even

cjmmaas@home.nl

werkt vaak beter dan t forum over goa

grjes Kees M

• Rob

Kees,

Waarom werken jouw prive mailtjes beter dan?

Rob

• kees m

vanwege de vaakj negatieve kijk van n aantal forumgasten op Goa,

Voel me niet meer of beter, hoor !!!

De zogenaamde verderfelijke toeristische plek in India, die volgens velen niet bij India hoort,

grjes Rob,

Was de main bazaar ook opnieuw geasfalteerd ??

Hoe was connaughtplace nu ?

grjes,

Kees M

• peter

Ik heb de beste tip voor jou, ga der niet heen. Er zijn zoveel mooiere plekken dan costa del goa, vredelijk.