zuid india via goa of via mumbai/

• kiet

Hoi,

Wij willen in november 3,5 week naar zuid India, we hebben nog geen route bepaald. We vroegen ons af of we beter een retour naar/ van Mumbai kunnen boeken of een charter naar/ van Goa. Vanaf welke plek is het makkelijker reizen naar het zuiden?

• dr. Khan

Waar wil je ongeveer naartoe?

• kiet

We hebben nog niet echt een route bepaald, maar backwaters, mysore's en Ooty spreekt ons aan en we willen eindigen met wat dagen relaxen in Goa.

Maar nou zagen we 2 opties vliegen op Mumbai (8 nov. vertrek en 3 dec. terug) of vliegen met een charter op Goa (9 nov vertrek en 1 dec. terug)

• kataraja

Je wilt je reis eindigen in Goa, dan zou ik ook via Goa vliegen, vooral omdat Bombay niet op je verlang lijstje staat. Als je over Bombay vliegt en je gaat per trein reizen win je een hele hoop tijd als je via Goa vliegt!

• monique

Arke heeft goedkope rechtstreekse vluchten vanaf 449,- naar Goa

• Nestor-F

Je kan ook op Trivandrum vliegen bijvoorbeeld. Is niet zo bekend omdat de meeste toeristen de grote vliegvelden kiezen als zoekopdracht. Maar India telt natuurlijk vele, vele andere internationale vliegvelden. In Trivandrum zit je direct aan de zuidkust.

• hugo

Hallo,

wij gingen deze zomer voor een 2- weekse rondreis.

We landden in Chennai en deden daarna een volgende route: Mammalapuram - pondicheru - Tanjavur - Madurai - Peryar - Cochin - Mysore - Hassan.

Wij gingen terug naar chenai, maar je kan ook,in Bangalore terugvliegen.

We waren goed voor zo'n 4700 km …. wel veel om op 14 dagen te doen, maar als je meer tijd hebt is het zeker de moeite.

Vriendelijke groet.

PS in link ons album:

album

• kina

Hallo, via deze site zag ik dat Arke , vliegtickets aanbied naar Goa voor 449,00 euro.

Helaas kan ik die niet vinden via arke, hebben jullie een tip voor die tickets voor mij.

Groet Kina

• T.o.m.

Dat ligt aan de datum. Wil je in het Hoog-Hoog seizoen betaal je meer.

Vlieg je bijvoorbeeld op 5 oktober heen en 13 okt terug, dan betaal je 449 euro.

• kiet

Toch eigenwijs een ticket naar Mumbai geboekt, want dan kunnen we 3,5 dag langer reizen dan met een chartervlucht naar Goa.

De berichtjes over de andere opties heb ik te laat gelezen.

Maar toch bedankt voor de tips