Ondergoed in India

• Rob

Beste Mensen,

Ik zit nu een week in Delhi en alles gaat goed.

Het regent hier behoorlijk, de Jamuna staat op de grens van overstromen, 1 meter grens bereikt.

Hele wijken zijn geevacueerd, zo zag ik gisteren op tv in Amax Inn.

Gisteren 4 stuks ondergoed gekocht, merk Jockey.

En daarna ging alles mis.

Ik had een schone aangetrokken en drie op mijn nachtkastje neergelegd.

Vervolgens op het dakterras een biertje gedronken, onderwijl werd mijn kamer schoongemaakt.

Bij terugkomst in mijn kamer was een van mijn Jockey's verdwenen.

Als een Sherlock Holmes ben ik nu al anderhalve dag op zoek naar de dader.

Een andere gast hier zit al anderhalfuur te wachten op de enige aanwezige internetcomputer, ik moet nu stoppen.

Rob

(wordt vervolgd)

• johan

gelukkig heb je je eten nog

• Sundri

He Rob, dat is pech, hoor. Ik heb al heel vaak gelogeerd bij Amax Inn. Van mij is er nog nooit iets gestolen. Ik zou hierover klagen bij de directie. Daarmee krijg je je ondergoed waarschijnlijk niet terug, maar geef je wel een signaal af. Ik wordt door de receptiemedewerkers altijd altijd zeer persoonlijk en correct behandeld. Natuurlijk moet je bedenken dat de (meestal Nepalese) schoonmakers niet meer dan slaafjes zijn, die je zo nodig 24 uur per dag ter beschikking staan en voor heel weinig geld werken. Wat is dan een stukje ondergoed…, maar het hoort gewoon niet.

Ik wens je nog veel plezier in India! Ik hoop dat het weer over 3 weken beter is (dan ben ik zelf in India), maar dat valt nog te bezien, maar ik zal slechts 2 dagen in Delhi verblijven.

• KeesS

Robert, je bent dus veilig via de nieuwe airport aangekomen? Tja het is natuurlijk hoogst vervelend als je onderbroek wordt gestolen. Maar ja je hebt er nog een paar over. Het lijjkt mij overigens wel lastig om die dader te traceren: want hoe zie je wie jouw onderbroek aan heeft? Nou mooie tijd nog in India.

• VideJo

Je was zeker vergeten een paar roepies fooi voor de schoonmaker op het kussen te leggen . . . dan zoeken ze een vervanging.