Nog een laatste vraag en een eennaalaatste

• KeesS

Rob, volgens mij vergeet je één ding: de zeurkalender.

• Baho

Beste mensen,

Rob is rijp voor het gesticht…..wat een onzin posting !!

Gegroet,

Baho

• Ineke M

Niet mee eens. Dit prikbord zou een stuk saaier zijn zonder Rob!

Wordt tijd dat we weer wat van hem horen uit India.

Ineke

• Sundri

Vinik ook en ook vaste prikkers hebben weleens vragen. Ik zou Rob hier ook missen als hij niet meer zou prikken en dat geldt voor meer prikkers…

• Val

Ben het eigenlijk wel met Baho eens. Vind het wel lekker rustig zo zonder Rob de betweter. Moet altijd het laatste woord hebben, zo vaak commentaar op hoe iemand een berichtje schrijft of hoe er een vraag wordt gesteld en moet je idd zien wat een onzin ie zelf post! Vervelend mannetje..

• roy

neem de fiets mee

• kataraja

Beste Val, je kraakt Rob nogal af, mischien wel terecht, maar ik heb even de zoekfunctie gebruikt!!! Wat is de toegevoegde waarde van jou reacties eigenlijk????? Je hebt gelijk Rob kraamt een hoop onzin uit, maar soms schrijft hij ook heel waardevolle dingen waar veel mensen iets aan hebben, heb ik van jou nog niet gezien.

• Val

Ben van naam veranderd, mede dankzij de dikwijls vreemde reacties van sommigen. Maar ben een dagelijkse bezoeker hoor! :-)

• Rob

Kataraja,

Natuurlijk ben ik een grote zeurpiet en kraam een hoop onzin uit, dat is mijn stijl.

Voor wie goed leest zit daar altijd wel een stukje informatie in.

Wat is de toegevoegde waarde van mensen (lurkers), die alles lezen, maar alleen maar negatief reageren als er blijkbaar over hun grenzen heen gegaan wordt?

Voor mij betekent dat (nogmaals) zelfreflectie.

Gelukkig zijn er ook ‘lurkers’ die alles lezen en hun eigen informatie van dit prikbord vandaan halen.

Te onervaren of te verlegen of te … om te reageren.

Dat geeft ook niet.

Rob

• Rob

Val.,

Je bent van naam veranderd vanwege "dikwijls vreemde reacties van sommigen'?

Wat bedoel je hier mee?

Rob