Beetje (behoorlijk) zenuwachtig voor mijn vertrek naar Delhi

• Rob

Beste mensen,

Zo net keeg ik per post een factuur van de Indian Visa Services.

Terwijl ik toch duidelijk op het formulier de eenmalige machtiging had ondertekend.

Rob

Mera joota hai japani

Yeh patloon inglisthani

Sar pe laal topi roosi

Phir bhi dil hai hindustani

• Ineke M

Hoi Robert,

Klopt, die kreeg ik ook toegstuurd, maar ze hebben het wel gewoon van de rekening afgeschreven. Het is dus gewoon ‘service’zodat je een rekening bij de afschrijving hebt. Klopt de administratie ook weer B).

Ineke

• johan

goeie reis robert. Ik hoop dat ik over twee weken ook mijn 6 maanden visum krijg

• Rob

Ineke,

Foei , ik had niet goed gelezen.

Op de nota staat inderdaad wordt eenmalig geincasseerd.

Ik had het al bijna overgemaakt.

Rob

• LouisZ

T.o.m. Schreef:

——————————————————-

> Robert, je visum is 2 maanden. Heb je daarom

> gevraagd, of is het min of meer “toegewezen” nav

> een vraag voor een 2 maands visum met double

> entry?

Hoe kun je nou een double entry visum voor 2 maanden krijgen, wanneer je tussen 2 bezoeken 2 maanden het land uit moet zijn geweest? Ik had laatst ook zo'n visum en moest een re-entry visum in KTM aanschaffen om terug te mogen.

Louis

• T.o.m.

Krijg toch wat.

En hoelang ben je daarmee bezig, wat kost dat, en wat houd zo een re-entry visum dan in (ja, dat je er weer in mag, maar voor hoelang).

• louis@zijlmans.com

's ochtends debatteren en de formulieren invullen. Alles, vliegtickets, paspoort, visa, reisschema, copieren en met de formulieren inleveren. En dan bepalen zij, Indiaase ambassade, of je een re-entry visum krijgt. Kost 700 NRP en in de namiddag is ie klaar. Nu werd er in mijn geval niet eens naar gekeken op Delhi airport, zelfs na een smeekbede niet, dus even navragen hoe streng ze op dat moment zijn en of je de gok wil wagen dat ze je terugsturen. O ja, voor hoelang bepalen zij, maar meestal wel tot het moment van je terugvlucht naar Nederland of elders natuurlijk. In mijn geval niet eens tot de einddatum van mijn oorspronkelijke visum.

Louis