goa

• krista mistiaen

Kan iemand me vertellen of er een boot vaart (soort Hoovercraft of catamaran) tussen Mumbai en Goa ?

Dank

Krista

• Nestor-F

Niet dat ik weet. Alleen vliegtuig en Taxi(huurauto) zijn mij bekend. Goa is natuurlijk een zeer ruim begrip, is een naam van een “provincie”. Beter is dus te vragen or er verbinding is tussen Mumbai en XXX. ( Is er verbinding tussen Londen en Noord-Holland?)

• Kees M

Is er wel ooit geweest, maar sinds 2005-2006 niet meer.

Dus vliegtuig :www.cleartrip.com

Wordt je ook niet zeeziek

grjes Kees M

• T.o.m.

Is dat pas 5 jaar geleden dat die boot is gestopt?

Ik dacht dat die ergens begin jaren 90 al opgedoekt was!

• kees m

kan ook inderdaad eerder zijn, maar hij vaart in ieder geval al lang niet meer

grjes kees m

• erik

Die catamaranservice begon in 1994 en hield een jaar jaar of 4 vol. Veel eerder was er een ouderwetse stoomboot maar wanneer die is gestopt zou ik niet weten.

• T.o.m.

In 1985 heb ik op die boot gezeten. Was ook mijn vuurdoop wat betreft India.

Wat een mooie tijden, wat een fijne herinneringen.

Aan de andere kant ben ik nu wel rijp genoeg om lekker op het vliegtuig te stappen naar Goa, die 40 euro kunnen er nu wel van af (toen: bijna 5 dollar maar daarvoor mocht je dan wel 23 uur op de boot zitten! aangezien je daarmee een nachtje meepikte, bespaarde je op hotelkosten. Daarmee was de reis “gratis”. Tja zo telde ik, en vele rock-bottom-budget pseudo hippies met mij, toen…)

• erik

Ik heb er ook op gevaren, 1983. En een maand later met de boot naar Sri Lanka, die ook al lang niet meer vaart. Die “gratis” nachten op boten en in bussen komen mij ook zeer bekend voor :)

• kees m

dan zijn jullie nog de ECHTE hippies

Toen zeker en vast Anjuna

grjes Kees M

• erik

Nee, wat ik mezelf niet kan noemen is een hippy, toen niet en nu niet. Het fascineert me wel, die hippies die toen richting India en Nepal trokken. Anjuna ben ik zelfs nog nooit geweest :)