lokale reisorganisatie?

• erik

Staat in die oranje balk bovenaan. log uit. Alleen doen wanneer je je inlogcode nog weet. na mijn test van vanmiddag moest ik effe zoeken om weer in te loggen

• Rob

Erik,

Bij mij staat er alleen maar ‘Log Ga naar discussie’ bovenaan.

Of Markeer als gelezen - Log.

Wat moet ik dan doen? In- of uitloggen?

Rob

• erik

• esther

Hoi Robbert, bedankt voor je reactie. Jammer dat je me niet verder kunt helpen maar fijn dat je de moeite wilde nemen. Via dit forum heb ik een aantal reisagenten achterhaald waar ik rechtstreeks ga kijken wat de mogelijkheden zijn. Ervaringen van anderen blijven welkom. Bedankt alvast, Esther

• Rob

Esther,

Misschien was ik niet duidelijk genoeg.

In 14 dagen tijd jouw route doen lijkt mij niet mogelijk.

Met veel binnenlandse vluchten misschien wel te doen.

Ik ben wel nieuwsgierig welke reisagenten je op dit forum achterhaald hebt?

Uit mijn hoofd kan ik mij niets herinneren.

Realiseer je goed dat Indiase reisagenten zich niet druk maken over de haalbaarheid van je route.

Die maken geen onderscheid tussen Nederlanders, Amerikanen en Japanners.

Rob

India Individueel: realistisch en haalbaar

• JU

Hoi Esther,

Ik ben vorig jaar naar india geweest en heb die reis geboekt bij een lokale reisagent. De reis was goed geregeld en het is ons goed bevallen. Als je meer info wilt moet je me maar even een e-mail sturen.

groetjes,

Jeanine

• esther

Hoi, ik maak graag gebruik van je aanbod om even te mailen. Mijn email adres is esther@mtel.nl. Bedankt alvast & groetjes, Esther

• JU

Hoi Esther,

Ik heb je een e-mail gestuurd.

groetjes,

Jeanine

• esther

Hoi Rob, bedankt voor het meedenken weer. Het plan wat we hadden was:

1. aankomst in Delhi; 2 overnachtingen

2. per auto naar Jaipur (260 km/6 uur); we overwegen om een binnenlandse vlucht te boeken.2 overnachtingen.

3. per auto naar Ranthambore (185 km/4 uur); 2 overnachtingen

4. per auto naar Bharatpur (230 km/6 uur); 1 overnachting

5. per auto naar Agra (80 km/2 uur): 1 overnachting

6. per nachttrein naar Umaria; van Umaria naar Bandhavgarg (40 km/1 uur); 2 overnachtingen

7. per auto naar Kanha (270 km/7 uur): 2 overnachtingen

8. binnenlandse vlucht naar Delhi; 1 overnachting

9. vlucht naar huis

De afstanden/reistijden die wij doorkregen plus het feit dat we bijna overal 2 nachten zijn maakte dat wij dachten dat dit schema wel haalbaar zou zijn. Wat denk jij? We overwegen nog om om Bharatpur te skippen en een binnenlandse vlucht naar Agra te nemen zodat we daar 2 nachten kunnen blijven ipv 2. Of een extra nacht in Agra. Als we het qua vluchten geregeld krijgen, dan kunnen we op vrijdag vertrekken en moeten we de week erna op zondag terug zijn. Dus 2 dagen extra. Het blijft krap; dat is nu eenmaal balen als je bent aangewezen op de schoolvakanties.

Bedankt weer voor je hulp.

Hartelijke groeten,

Esther

• Rob

Hoi Esther,

Dit ziet er al wat concreter uit.

Mijn advies: werk het nog wat concreter uit per dag met aankomst- en vertrektijden (vlieg- en treintijden).

Houdt hierbij ook rekening met mogelijke vertragingen..

Eventueel een nacht in Delhi skippen?

En de overnachting in Agra skippen ipv Bharatpur?

Zelf vlieg ik volgende week naar Delhi.

Vanwege de ramadan / suikerfeest ga ik wel even bij mijn brother Rahim op bezoek, lang niet gezien.

Hij heeft een lokaal travel agency in Delhi, (Dar Travels vlakbij CP) maar is voornamelijk gericht op Kashmir.

Rob

————————–

1. aankomst in Delhi; 2 overnachtingen

2. per auto naar Jaipur (260 km/6 uur); we overwegen om een binnenlandse vlucht te boeken.2 overnachtingen.

3. per auto naar Ranthambore (185 km/4 uur); 2 overnachtingen

4. per auto naar Bharatpur (230 km/6 uur); 1 overnachting

5. per auto naar Agra (80 km/2 uur): 1 overnachting

6. per nachttrein naar Umaria; van Umaria naar Bandhavgarg (40 km/1 uur); 2 overnachtingen

7. per auto naar Kanha (270 km/7 uur): 2 overnachtingen

8. binnenlandse vlucht naar Delhi; 1 overnachting

9. vlucht naar huis