lokale reisorganisatie?

• esther

Hoi, wij zijn van plan om een rondreis door Noord-India te gaan maken. Onze vorige verre reizen hebben wij altijd geboekt bij lokale reisorganisatie. Hebben jullie ervaring met lokale reisagenten/agentschappen in Noord-India? Alvast bedankt voor jullie reaktie. Hartelijke groeten, Esther

• Rob

Esther,

Wat wil je precies georganiseerd hebben en wanneer gaan jullie?

Rob

India Individueel

• esther

Hoi Robbert, graag zouden wij een reis maken van Delhi naar Jaipur naar Ranthambore NP naar Agra naar Bandhavgarh en Kanha. Althans zover komen wij zelf met onze wensen om in 2 weken een aantal culturele hoogtepunten te combineren met de Nationale Parken waar de kans om tijgers te zien groot is. Maar we staan ook open voor suggesties. We zijn overigens een gezin met kinderen van dan 10 en 13 jaar oud. Tot nu toe hebben we altijd via lokale reisagenten onze reizen naar Costa Rica, Kenia, Tanzania, Canada en Borneo geregeld. Enerzijds omdat we ons graag door de lokale experts laten informeren en anderzijds omdat onze ervaring is dat we dan meer voor ons reisbudget kunnen doen. Binnenlandse vluchten bijvoorbeeld bleken een stuk voordeliger maar ook de lokale gidsen hebben tot nu toe een belangrijke bijdragen aan onze reizen geleverd. Ik heb overigens al een aantal tips van jou aan anderen van het forum gevist maar vind het erg fijn als je ons op weg kunt helpen. Zo te leven ben je een extra India-expert. Alvast hartelijk dank voor je hulp. Groet, Esther PS Jij zit al lang op dit forum zo te zien; is er geen mogelijkheid om de reacties per mail te ontvangen? Voorgaande jaren bij het Costa Rica & Canada forum was dat wel mogelijk. Ik heb eerder een berichtje gepost en tot mijn schande zag ik dat er reacties waren waarop ik nooit heb gereageerd.

• erik

Als je iets neerzet kun je boven het schrijfvakje aanvinken “discussie volgen” Dan krijg je de mailtjes.

• Rob

Erik laiverd,

Zelf snap ik het nog niet helemaal.

Volgens mij moet je eerst in Mijn profiel iets instellen.

Rob

• erik

Nee hoor, klik maar aan, krijg je daarna een ander scherm met de vraag of je mail wilt doorsturen naar je mail adres. Kan misschien anders zijn voor mensen, zoals Esther, die niet zijn ingelogd (dan staat er geen streep onder hun naam). Dat weet ik niet, ik ben automatisch altijd ingelogd.

• erik van velzen

Meteen even uitgelogd en getest: dat is inderdaad het geval. Niet ingelogd krijg je geen berichtjes doorgestuurd.

Erik (voor al uw prikbordproblemen :):))

• Rob

Esther,

Leuk om te lezen dat je wat tips van mij en andere van dit forum gevist hebt.

Het woordje “extra” slaat vermoedelijk op mijn stijl van reageren, niet op mijn kennis van India.

Zo'n India expert ben ik nu ook weer niet,

Mijn ervaring (13 x India) is rondom juli / moessontijd.

Zelf haal ik ook veel informatie van dit prikbord.

Niet alleen van de vaste prikkers, ook van de voorbijkomers.

De manier van vragen stellen, et cetera, is erg belangrijk voor mij.

Je wilt in 14 dagen naar Ranthambhore NP, Bhandavgarg NP en Kanha NP?

Om tijgers te zien?

Daar ken ik je echt niet bij helpen.

Ik heb wel goed contact met een Travel Agency in Delhi.

Die zijn meer gericht op house boats in Kashmir.

Rob

• Rob

Erik,

Ik begreep ook al niet waarom er een streep onder mijn naam stond.

Even dacht ik dat dat streepje stond voor de “echte India kenners”.

Helaas ben ik blijkbaar automatisch ingelogd.

Hoe mij dat gelukt is met die rare code die je dan moet intypen weet ik niet meer.

En uitloggen, hoe moet dat dan?

Rob

• Rob

Erik,

hoe moet dat dan

hoe moet dat dan

hoe moet dat dan

hoe moet dat dan

Rob