Mijn dochter is 2 weken geleden vertrokken voor een reis naar India.
Ze heeft ruim van tevoren (3 weken) haar visumaanvraag aangetekend op de post gedaan. Alles is verkeerd gegaan:
- Door medewerkers opgegeven e-mailadressen klopten niet
- Digitaal verzonden bankafschrift kon niet geopend worden (?)
- Medewerkers claimden te hebben gebeld en gemaild, nooit een bericht ontvangen
- Eén dag voor vertrek, toen alles al lang opgestuurd was, werd er alsnog gevraagd om het rekeningnummer en adres van
mijn dochter. Ze hadden notabene het dagafschrift, waarop alles vermeld staat al een paar dagen binnen.
Puntje bij paaltje moest het visum en paspoort via een koerier op vrijdagmiddag gebracht worden (dochter zou zaterdagmorgen vertrekken). De koerierskosten zijn €29,75.
Buiten deze kosten is de retourenveloppe (aangetekend) ook weggegooid geld. Verder was ik zelf ook met vakantie en heb vanuit Italië een hoop belkosten gemaakt.
Dit alles heeft een hoop stress opgeleverd. Wij laten het er uiteraard niet bij zitten.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd of er meerdere mensen zijn die klachten hebben over Indian Visa Services.
Ik hoor dit heel graag!
Groet,
Irma