http://timesofindia.indiatimes.com/India/British-student-dies-after-swimming-in-Ganges/articleshow/6114141.cms
Niet zo slim van die jongen om in de Ganges te gaan zwemmen, je hoeft niet ver te kijken om de lijken erin te zien ronddrijven. Zelfs bij Haridwar, waar de Ganges er nog helder uitziet, word je behoorlijk ziek van het water. Daar kan ik (helaas) van meepraten. Ik ging daar langs de Ganges een lemon-soda drinken (dacht ik), maar achteraf gezien deden ze er geen soda in, maar Gangeswater. Toen ik zag, dat ze dat water gebruikten, had ik m'n glas al half leeg. Dat leidde tot diarree, waar ik een week last van heb gehad. Als je gaat zwemmen, krijg je onherroepelijk ook water binnen en doe je dat in Varanasi, dan word je daar zeker ziek van. Zeker als het de eerste keer is, dat je naar India gaat. Ga je vaker naar India, dan bouw je wel weerstand op tegen de bacteriën en virussen in India. De laatste jaren heb ik in India nergens last meer van, niettemin zou ik never nooit in de Ganges bij Varanasi gaan zwemmen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?