boeking ticket binnenlandse vlucht

• josine.rosvelds@hotmail.com

Ik wil via cleartrip vlucht boeken Delhi Bhubabeswar.Dit is me eerder altijd gelukt.

Nu vragen ze me “ pin / zip code”.

Wie weet me te vertellen wat ik hier moet invullen , ik zelf denk aan een landcode maar ik weet niet welke code dit is.

• kees m

Hallo,

Bij de pincode bedoeld men je gewone pincode van hier.

Je moet een account aanmaken.

Bij de pincode accepteert men geen letters.

Je moet je gewone pincode invullen , met twee maal 00 ervoor.

Dit wordt geaccepteerd

Ik boek altijd via cleartrip.com

groetjes Kees M

• KeesS

KeesM, geef jij dan je pincode af aan Cleartrip? Heb je daar nooit problemen mee gehad? En doe je dat eenmalig als je een account aanmaakt? Ik ben daar zelf niet zo gerust op eerlijk gezegd. Betalen met creditcard ok, maar om nu mijn pincode af te geven. :(

• Aquila

Hoi Josine,

Ik heb destijds met hetzelfde probleem gezeten, en de vraag doorgestuurd naar de helpdesk van Cleartrip. Daar kreeg ik onderstaand antwoord op terug. Het is dus niet je pincode, maar het gaat om de zipcode, ofwel de postcode. In mijn geval was dat 006871.

gr,

Aquila

Thank you for writing to us regarding the issue of entering the zip code while booking on our website.

We understand your concern and would like to inform you to avoid any space or character other than numbers before , after and between the zip code which will help you to proceed further with the booking.

We request you to add a “Zero” before entering your zip/pin code and avoid any space or character other than numbers before , after and between the zip code.

The zip code field needs to be entered with six numbers. Therefore, we suggest that you prefix the required number of zeros to your zip code and our system should accept it without any further hassles.

• Hay

En anders vul je gewoon wat in, het gaat toch om jouw paspoortgegevens (die gebruik je voor het inchecken met een e-ticket), maar de rest wordt toch niet gekeken.