privé rondreizen India

• Margriet

Wie wil er een leuke en betaalbare rondreis naar India doen? Via een lokale agent kan ik dit goed regelen en natuurlijk onder garantie van ANVR en SGR. Een 17-daagse rondreis al vanaf € 1400,- inclusief vlucht, privéauto en - chauffeur en overnachtingen. Neem gerust contact op met Travel Counsellor Margriet Noort.

• Rob

Travel Counsellors Nederland BV is onderdeel van Travel Counsellors PLC, een van de grootste onafhankelijke reisbureaus in Engeland met een omzet van 300 miljoen euro over het afgelopen financiële jaar (31 oktober 2008). Op het Engelse hoofdkantoor in Bolton (nabij Manchester) werken 250 mensen, terwijl meer dan 1100 Travel Counsellors in zeven landen wereldwijd vanuit huis onafhankelijk reisadvies geven aan hun klanten.

• Ineke M

M.i. erg duur! Zeker omdat je meestal met z'n tweeën reist.

Voor een ticket betaal ik rond de € 550, overnachtingen p.p niet meer dan € 10,- per nacht. Totaal dus tussen de € 700 - € 750.

Ik geloof dat Rattan (chauffeur van Rob) € 35,- per dag rekent voor een rondreis. Bij een reis van 17 dagen ben je dus hooguit 13 dagen onderweg = € 455 voor 2 personen, dus zeg voor het gemak € 250 p.p,.

Totaal dus ongeveer € 1.000,- voor ticket, privéauto met chauffeur en (goede) hotels.

Overigens vind ik deze topic nu echt commerciele reclame…..

Ineke

• Daniella

Heee,

Heb ik even mazzel! Ik ben op zoek naar een chauffeur voor een weekje (of anderhalve week) rondreizen in India.

Rob, mag ik misschien de gegevens van de chauffeur die in dit bericht vermeldt staat?:-)

Groetjes,

• Rob

Daniella,

Voor meer informatie kun je op mijn website terecht:

http://www.xs4all.nl/~devarosa/index.shtml

Rob

• elaine

hoi Daniella!

Ik was net even op de site aan het kijken en zag jouw berichtje gericht aan robert.

Ik ben zelf een week geleden teruggekomen uit india en heb daar een fantastische tijd gehad. Ik heb samen met mijn vriend 17 dagen een prive chauffeur gehad, Rakesh. we kregen een tip van lezers van colombus magazine (nederlands reis tijdschrift) dat zij een prive chauffeur adviseerden (rakesh) waar ze goede ervaringen mee hadden. Wij zijn 17 dagen met hem op pad geweest en hij is de beste en leukste chauffeur die iemand zich kan wensen. Hij spreekt zeer goed Engels, is een zeer veilige chauffeur, verteld je alles over het land als je daar interesse in hebt, regelt alles voor je en is goedkoop! voor 35 Euro per dag brengt hij je overal heen!! de prijs is inclusief zijn overnachting, het eten voor de chauffeur, de tolwegen, parkeerkosten, benzine, enz.

Hij is echt fantastisch! dus mocht je op zoek zijn naar een prive chauffeur dan is dit een echte aanrader. dan ga je echt een geweldige tijd tegemoed. veel prive chauffeurs die wij zijn tegengekomen rijden echt gevaarlijk. dit is een hele lieve en bovenal veilig chauffeur. Je kunt eventueel eens kijken op zijn site. www.colourfullindia.com.

Voor vragen over hem kun je ook altijd contact met mij opnemen. ik kan je foto's mailen (zijn faceboek gegevens mailen) en er alles over vertellen!

Omdat ik zo'n geweldige tijd met hem heb gehad hoop ik andere mensen ook op deze manier te helpen aan een geweldige reis door India.

Succes met de voorbereidingen.

groetjes, Elaine

• elaine

oh ja, de auto is met airconditioning!!!!

• elaine

sorry, ik heb een klein foutje gemaakt.

de site van rakesh is: www.colourfullindia.blogspot.com

• Shirley

allebei de adressen kloppen niet

• Rob

Shirley,

Over Rakesh kun je ook op mijn site lezen, o.a.:

http://www.xs4all.nl/~devarosa/reisverslagen/marian-paul.htm

site van Rakesh:

http://www.colourfull-india.blogspot.com/

Rob