hoi Daniella!
Ik was net even op de site aan het kijken en zag jouw berichtje gericht aan robert.
Ik ben zelf een week geleden teruggekomen uit india en heb daar een fantastische tijd gehad. Ik heb samen met mijn vriend 17 dagen een prive chauffeur gehad, Rakesh. we kregen een tip van lezers van colombus magazine (nederlands reis tijdschrift) dat zij een prive chauffeur adviseerden (rakesh) waar ze goede ervaringen mee hadden. Wij zijn 17 dagen met hem op pad geweest en hij is de beste en leukste chauffeur die iemand zich kan wensen. Hij spreekt zeer goed Engels, is een zeer veilige chauffeur, verteld je alles over het land als je daar interesse in hebt, regelt alles voor je en is goedkoop! voor 35 Euro per dag brengt hij je overal heen!! de prijs is inclusief zijn overnachting, het eten voor de chauffeur, de tolwegen, parkeerkosten, benzine, enz.
Hij is echt fantastisch! dus mocht je op zoek zijn naar een prive chauffeur dan is dit een echte aanrader. dan ga je echt een geweldige tijd tegemoed. veel prive chauffeurs die wij zijn tegengekomen rijden echt gevaarlijk. dit is een hele lieve en bovenal veilig chauffeur. Je kunt eventueel eens kijken op zijn site. www.colourfullindia.com.
Voor vragen over hem kun je ook altijd contact met mij opnemen. ik kan je foto's mailen (zijn faceboek gegevens mailen) en er alles over vertellen!
Omdat ik zo'n geweldige tijd met hem heb gehad hoop ik andere mensen ook op deze manier te helpen aan een geweldige reis door India.
Succes met de voorbereidingen.
groetjes, Elaine