is dit een goede prijs voor een ticket?

• marouska

hallo,

ik ben van plan eind september een maand naar india te gaan. heb nu een ticket gevonden ams-del-bom-ams voor 510 euro met turkish airlines. ik zou nu al kunnen boeken omdat ik denk dat het redelijk goedkoop is, maar ik vraag me af of er geregeld tickets voor dit soort prijzen te krijgen zijn? want dan kan ik natuurlijk nog eventjes afwachten.

groetjes marouska

• Ramrod

Zou maar gelijk gaan boeken .

• Sundri

Heel goede prijs, gelijk boeken!

• jjg

Grappig…die vlucht vond ik begin Januari ook. Verbaasd me dat deze nog steeds beschikbaar is trouwens. Dat was toen trouwens geen rechtstreekse vlucht meen ik me te herinneren. Zat op terugweg 1 dag in Cairo…

Uiteindelijk toch voor Finnair gekozen en terug met British Airways. Wel 4-5 tientjes duurder, Vreemd eigenlijk…

• jjg

Om je vraag daadwerkelijk te beantwoorden. Ik zou em boeken! Maar dan spreek ik mezelf tegen, haha!

• Marielle

Aeroflot is nog goedkoper, maar dat moet je wíllen…. (ik ben een beetje huiverig voor die russen)…. Gister kwam ik nog iets tegen van rond de 380 voor juni/juli… Maar goed, voor mij iig niet aan de orde ;-)

• Marielle

Oeps, ik zie nu pas dat je ook bombay in de route hebt zitten, ik ging uit van een retourtje Delhi….

• marouska

hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties, ben overtuigd en heb geboekt!

inderdaad had ik aeroflot ook gezien, nog goedkoper maar eerlijk gezegd heb ik daar geen goed gevoel bij (slaat misschien nergens op).

overigens is het ticket duurder via vliegwinkel etc, maar rechtstreeks bij turkish kreeg ik 10 % korting en kwam op 500 uit.

Nu maar aftellen!

Groeten Marouska

• Sundri

Vliegtickets rechtstreeks bij de vliegmaatschappij boeken is vaak goedkoper dan via een vliegticketsboekingssite, maar niet altijd. Ik check altijd beide voordat ik iets boek. Voor een ticket met andere aankomst- en vertrekplaats is de prijs, die jij vond, heel goed. Ik zoek tegenwoordig vaak via www.chase.nl; die zoekt in allerlei verschillende boekingssites, maar niet in alle. Dus goed checken is altijd verstandig. De ene site of de andere kan voor eenzelfde ticket al gauw een paar tientjes schelen.

• KeesS

Tickets boeken blijft zoeken, zoeken en zoeken.Je hebt een mooie prijs. Goede vakantie!